kal the killah Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 finner ikke DNS server adresse, de som jeg finner på www.canaldigital.no fungerer ikke :!: jeg har internett gjennom tv-kabelen, IP adressen går og den finner nettverket (bruker trådløs) men DNS står bare 0.0.0.0 noen flere med dette oppsettet som har klart dette (canal digital, trådløst) Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Utfør: Kjør -> cmd -> ipconfig /all Du skal finne din DNS-server IP litt nederst.. Lenke til kommentar
kal the killah Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2006 Utfør:Kjør -> cmd -> ipconfig /all Du skal finne din DNS-server IP litt nederst.. 5573683[/snapback] tusen tusen takk skal du ha!! nå er jeg online Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 bare hyggelig ...sees online! Lenke til kommentar
kal the killah Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2006 nei åh! jeg dro ut for å kjøpe headset og satte xbox'en til å laste ned quake 4 demoen, når jeg kom tilbake var jeg frakobla xbox live og jeg prøvde å connecte igjen, men da ble IP feil. så kom det opp meldig på sjermen på dataen "windows systemfeil, en datamaskin har prøvd å trenge seg på nettverket" noe i den duren hvertfall. dataen blokkerte xbox'en min fra nettverket hvertfall vet du noe om dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå