C@sh Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 2 Juli 2005 bestilte jeg disse høyttalerne på komplett. De har funket helt fint frem til forrige uke en gang. Jeg satt å hørte på musikk, så plutselig sluttet de å virke.. Dette lurer jeg på: 1. Hvor lang er garantien på høyttalere? (på komplett) 2. Hvordan sender jeg eventuelt inn høyttalerne? Kanskje litt dumme spørsmål, men jeg er litt rådløs her jeg sitter. Lenke til kommentar
albe Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Kanskje du burde spørre komplett? Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Det er nesten latterlig enkelt, du går inn på komplett.no og logger inn på profilen din og finner igjen retur og registrerer den for retur, gjør det som står der... Pakk inn høytalerene og send til Komplett i Sandefjord Muligens det er ett års garanti Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 2. Hvordan sender jeg eventuelt inn høyttalerne? Du ringer de og forteller hva som har skjedd. Derifra hjelper Komplett deg. 33 47 14 40 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå