Gå til innhold

Er du ofte syk?


Solid

Anbefalte innlegg

Velkjent var det at vår 60-år gamle tysklærer fra ungdomsskolen aldri hadde\har hatt en eneste fraværsdag fra jobben; tilbragt det meste av sitt liv i en og samme jobb.

Han påstod imedlertid at han hadde vært "syk" en gang, den gang han skulket fra eksamen som ungdom. *fnyser av filmen Unbreakable* :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Velkjent var det at vår 60-år gamle tysklærer fra ungdomsskolen aldri hadde\har hatt en eneste fraværsdag fra jobben; tilbragt det meste av sitt liv i en og samme jobb.

Han påstod imedlertid at han hadde vært "syk" en gang, den gang han skulket fra eksamen som ungdom. *fnyser av filmen Unbreakable*  :!:

5573738[/snapback]

Unbreakable...så den forleden, var litt smårar, syns jeg.

Lenke til kommentar
Jeg får begynne å si at jeg har et ekstremt immunforsvar. Det kan gå mange måneder og av og til opptil et år før jeg blir syk.

5572239[/snapback]

 

Er det ekstremt? Nåja. Sjølv er eg som regel sjuk ein gong i året. Faren min er blant anna sjuk ein gong kvart tredje år, så han har vel eit relativt godt imunnforsvar.

Lenke til kommentar

Lærerne mine på grunnkurs hadde ikke vært sjuke på en stund, han ene hadde ikke vært sjukmeldt siden 1976 å han andre husker jeg ikke helt, men det var ca like lenge. Kan ikke akkurat huske jeg har vært ordentlig syk de siste 5 åra jeg heller. ble matforgifta da jeg var 13 ellers har jeg ikke vært sengeliggende. Men har vært forkjøla å sånn da men ikke så mye att jeg ikke kan gå på skolen osv. Men latskap er også en lei sjukdom noen ganger :p

Lenke til kommentar

Hadde kyssesyken for 7år siden, varte i 2dager, så hadde jeg anntydning til feber en kveld mens resten av familien lå langflate av influensaen nå forrige uke. Fornøyd sånn sett.

 

Da ser man bort ifra at man avogtil blir matforgifta av bod-kebaben på vei hjem fra byen og sitter på ramma med sprutbæsj dagen etter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Kan ikke huske sist jeg var skikkelig syk jeg. Hender jeg har litt vondt i halsen på vinterstid, men det er jo ikke akkurat noe ille da.

 

Men det hender ofte at jeg er "syk", a.k.a skulk. "Åååååårh, har så vondt i hooodet. Orker ikke skolen i dag *sutre og klage*". Noen andre som kjenner seg igjen? :D

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Eg kan sjå ironien i denne posten. Fordi denne posten blei laget dagen eg blei sjuk :p

5573423[/snapback]

 

Hmm... Føler at jeg blir litt forkjøla selv jeg :( . Merkelig egentlig... Kanskje ikke så lurt å fly rundt i t-skjorte rett etter trening :innocent:

5579816[/snapback]

Jeg løp på trening i bare t skjorte og har nå halsbetenelse (kan det være en sammenheng tro)
Lenke til kommentar
Jeg får begynne å si at jeg har et ekstremt immunforsvar. Det kan gå mange måneder og av og til opptil et år før jeg blir syk. Sist gang jeg var syk var rund oktober tider da jeg spøy meget mye. :( Før den oppkastsyken tror jeg det var et år siden jeg var syk.

 

Et annet eksempel jeg kan gi var at jeg og en venn ble bitt av samme basillen og det slo han ut i 11 dager mens bare var syk i tre dager og var fortsatt ''frisk'' nok til å ta en skitur.

 

Hvordan står det til med dere? :)

5572239[/snapback]

 

Snakk om god immunforsvar?

4 år siden eg blei sjuk, hadde feber bare i 4 dager

vist du kan ta vare på kroppen din, komme du aldri til å bli sjuk.

F.eks det er vinter nå da må du ha på deg varme klær og

ikkje gå med t-skjorter for å ver tøff

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...