Shikaru Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Jeg blir vel alldri ordentlig sjuk. Hender jeg snufser fra tid til annen, pga litt småtett i nesa, men sist jeg var ordentlig sjuk var i 9ende klasse. lå ei uke og var helt jævli Bank i bordet som darkness| sier. Jeg tillater ikke meg sjøl å bli mer enn litt småsyk. Da sier kroppen min "NEI NÅ GIR DU DEG MED DET DRITET" Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Forkjølelse har jeg ca. en gang hvert år, mens det går ca. 4 år mellom hver gang jeg har omgangssyke eller verre sykdommer. I det hele tatt er jeg velsignet med et godt immunforsvar... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Før på ungdomsskolen/videregående var jeg en del småsyk. Mye svak feber og hodepine. Etter at jeg ble ferdig på VGS var det et år jeg ikke gjorde noe som helst (altså et "friår", ikke at jeg var for syk til å gjøre noe) og nå er jeg halvferdig med mitt andre år på en mye friere og kjekkere videre utdanning og har på de 2.5 årene hatt spysyken en gang, hadde feber hele romjulen 2004 (sannsynligvis pga nevø på 6) og våknet opp slæk trolig med litt feber to ganger jeg kan komme på. Så for min del tror jeg at imunforsvar i form av hvite blodlegemer i høygir, trim/mosjon, kosthold o.l. egentlig ikke har hatt mye å si, men at det psykologiske har vært mye av grunnen bak at det fort gav seg etter VGS. Men hva vet jeg Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 sjeldent ordetnlig sjuk, og føler meg både frisk og rask, men lider av kronisk tett nese og "groms" i halsen. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 sjeldent ordetnlig sjuk, og føler meg både frisk og rask, men lider av kronisk tett nese og "groms" i halsen. 5572716[/snapback] Nesespraymisbruk? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Kan ikke huske sist jeg var skikkelig syk, innimellom er jeg små-snufsete, med det er alt. Endret 8. februar 2006 av sluffy Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Aldri spesielt mye syk Kanskje en dag i året? Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 sjeldent ordetnlig sjuk, og føler meg både frisk og rask, men lider av kronisk tett nese og "groms" i halsen. 5572716[/snapback] Nesespraymisbruk? 5572727[/snapback] Hehe, var faktisk storforbruker før, men har vært uten i et par år nå. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Er du ofte syk? bare mentalt Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Omtrent aldri syk. Maks en gang i året. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Har aldri hatt et eneste sykefravær fra skolen Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Var mye sjeldnere syk før, men etter at jeg begynte på videregående har jeg vært sjuk flere ganger (noe som var uvanlig på ca et halvt år før...) Tror det har med stress å gjøre, og kanskje at jeg har slutta å trene? Lenke til kommentar
blured Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Trening har endel å si. De som trener jevnlig er sjeldnere syke. Men det skal også sies at overdreven trening har motsatt effekt Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Blir sjelden sånn influensasyk, og forkjølelser osv! Blir mer utslitt plutselig en dag, og trenger å bare sove, så er det full fart igjen dagen etterpå! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Etter at jeg begynte å trene, drikke juice og ta vitaminer har jeg ikke vært nevneverdig syk, med unntak av dårlig mage en sjelden gang og da jeg fikk vannkopper. Endret 8. februar 2006 av SupremeX Lenke til kommentar
brd Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Eg kan sjå ironien i denne posten. Fordi denne posten blei laget dagen eg blei sjuk Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Dette året har det vært jævlig med sykdom. Over 20 dager med fravær fra skolen til nå. Det er (u)heldigvis 10. klasse. Får håpe det går bedre på VGS. Var mest syk utpå høsten, hater den årstiden. Akkuratt nå har jeg ekstremt vondt i hodet. Tredje dagen på rad jeg har det. Merkelig.. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Jeg er syk i CS. Daniel Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Er nesten aldri sjuk. På ungdommsskolen var jeg aldri borte grunnet sykdom. Er vel litt over et år siden jeg hadde feber tror jeg. Men det hender jeg er "sjuk" Endret 8. februar 2006 av rkg1000 Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Har vært syk 2 ganger siden syvende -_- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå