hitokiri Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Hvis du savnet MP3-spiller og megapikselkamera på Razr V3, har det kommet en oppgradert modell som kan dekke behovene dine. Du får nå kjøpt V3i i mobilbutikker. Les mer Lenke til kommentar
Danny Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 hmm syns ikke oppgraderingen var noe særlig,itunes driter jeg i,syns de kunne tatt 2 megapiksler kamera og heftigere inneskjerm,litt lav oppløsning.kanskje mer minne og 12 mb er jo ikke allverden og kansje edge og. Får se hva razr v4 kommer til å by på. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 hmm, LG eller motorola, LG eller motorola. pokker, tror jeg går for P7200 jeg... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Fikk min V3i for to dager siden. Kjøpt fra norsk importør. Kjempefornøyd med telefonen, men min har ikke iTunes. Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Lord Swag: Kan du si litt mer enn at du er kjempefornøyd.. utdyp deg litt hvis du gidder! Har veldig lyst på den telefonen men vet ikke helt Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) Nå følte jeg at dette ikke var tråden for å utdype hvor fornøyd jeg er eller ikke, men at mitt eksemplar mangler iTunes. Men, jeg kan ta noen plusser og minuser: + Meget god skjerm kun til å være 176x220 + Utrolig god kvalitetsfølelse på enheten. + Raskt og etter min mening godt menysystem med mange muligheter for modifisering. + Gode knapper, god å skrive meldinger med. + Overrasket over hvor bra iTap har blitt. Har ikke prøvd dette siden T720 og da hatet jeg det. Nå synes jeg det er like bra som T9. Meget intuitivt. - Kunne vært høyere oppløsning på skjermen - Liker ikke bruken av Transflash/MicroSD-minnekort - Kameraet er ikke noe å skryte av Kommer sikkert på mer etterhvert. Dette er kun mine meninger, husk det. Endret 10. februar 2006 av Lord Swag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg