Rob3rt Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Bestiller nå et helt nytt kabinett hos Microplex.no Bestiller følgende: Thermaltake Miditower, Aluminium m/vindu ATA133 IDE-kabel, 45cm, "selvlysende" Floppykabel, 45cm, "selvlysende" Kald katode lysrør, Dual 30cm, Blå Cutting Edge PSU-mod, "Light Blue" Tenkte å legge den katoden i bunnen på langs under vinduet, har aldri brukt slike lys i kabinett tidligere, så hvis det ikke er mulig å legge disse i bunn, plz gi beskjed :smile: De kablene som er "selvlysende", vil det si at de reflekterer annet lys i kabinettet, slik at mine blir da delvis blå? Håper på svar og med gode argumenter for og mot. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 *gjesp*... Neida, sikker råflott det! :wink: Lenke til kommentar
holmis Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Dette tror jeg blir bra ja. Jeg er en stor fan av vindu og lys, så lykke til.. Lenke til kommentar
EC Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Gjett hva... :wink: Feilpostet, hører hjemme i "casemods". S/F Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg