winchestr Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Jeg har tittet rundt omkring på nettet ett noen 2GB kit. Hovedkortet mitt støtter PC3200 400MHz. Jeg har funnet fram til en 2GB kit som høres ganske fin ut. HER Er det noen av dere som har noen erfaring med dette 2GB kittet? Eventuelt andre forslag? Håper på svar ganske raskt. (netshop har tilbud på ram'en denne uken ) btw har dette hoverkortet Lenke til kommentar
SMR Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 jeg har tenkt på det samme kittet, men har hørt det er dårlig til overklokking så jeg er også spent på svar i denne topicen.... Lenke til kommentar
winchestr Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 Noen som har erfaring eventuelt andre forslag? Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Har 1gig-settet, det er dritbra, så jeg skal bestille dette snart, når jeg går over til 2GB Lenke til kommentar
SMR Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 jeg fant denne og har hørt det er ganske bra, kanskje jeg går for den, men vil gjerne høre noen flere meninger... her er hvertfall noen som har noen gode erfaringer med de brikkene.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå