Tfosheim Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Fikk du ikke med deg Hardware.no på luften i dag? Vi har MP3-filen klar her - med informasjon om det vi snakket om og konkurransen. Les mer Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Fantastisk upload på den linja, 700 kb/s! Hørte på noe av sendingen i stad, men nå kan jeg få hørt alt. Over 18 minutter med godsaker. Endret 8. februar 2006 av @kd Lenke til kommentar
magio Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Morro, var ganske bra dette her Stå på! Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Noen som vet svaret på konkuransen? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Noen som vet svaret på konkuransen? 5572374[/snapback] Er ikke helt sikker, så jeg sendte inn begge alternativene for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
Audun265 Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 koster det noe mer en en vanlig melding og svare på konkurransen? Lenke til kommentar
gather Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Fint at dere legger ut slikt for oss som ikke bor i nedslagsfeltet til disse radiokanalene. Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 gud for noe kjedelige greier... men er vel kanskje ikke rettet for oss hardware interesserte, mer HW for dummies opplegg.. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 gud for noe kjedelige greier... men er vel kanskje ikke rettet for oss hardware interesserte, mer HW for dummies opplegg.. 5573234[/snapback] Enig var egentlig bare konkurransen for som var positivt for oss som har relativt god peiling. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 koster 3,- per melding tror jeg Lenke til kommentar
Klev1 Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Han som snakker virker veldig stressa i starten Han var vel litt nervøs, stakkars. Tøft at dere har repotasjer på radio'n Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Hadde vært skikkelig kult om de hadde none repotasjer som ble litt avanserte og slikt. Som tester av de nye skjermkort og cpu eller noe? Eller ett innslag om hvorvidt cpu er en begrensing til nye skjermkort eller lignende Men det blir vel litt for dumt å prate om noe på radioen som de fleste ikke forstår seg noe på eller?... Lenke til kommentar
KickF Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 WTF ... får ikkje lasta ned denne MP3 fila ... prøvd opera & IE ... funker rett og slett ikkje ... kommer til 95% og feil ... Nokon som har ein alternativ link ? Lenke til kommentar
Neverio Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 skal høre på den når jeg sitter på flyet til Itaila neste uke fint å "spare opp" slike podcaster osv.. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Fyren fra hw.no var litt snodig, og enkelte ganger snakka han for ssaakte og av og til for fort! Lenke til kommentar
HellslayR Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Husk på at dette var første gangen da folkens så ikke vært for krass om det ikke er 100% perfekt til å begynne med:) Sikkert ikke hver dag "tekno Tor" er med på radio, så han trenger jo litt tid til å venne seg til opplegget Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 før eg leste tråden trodde eg det at hw.no hadde fått sin egen radio kanal =) Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 asså hva er dette for noe, tech til folket eller ? vi vil ha hardcore hardware detalijer ikke hjemme-pc nivå Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 asså hva er dette for noe, tech til folket eller ? vi vil ha hardcore hardware detalijerikke hjemme-pc nivå 5575763[/snapback] Enig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå