Gå til innhold

Lage nettspill liknende normaf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det er nok ganske vanskelig. Først og fremst fordi man må kode effektivt og sikkert (ingen liker insekt i koden). En annen ting er at et slikt prosjekt krever omfattende planlegging og ikke utviklingsmetoder ala cowboy coding.

Edit: Legger til link på cowboy coding siden 95% av alle som kommer til å lese det ikke har peiling på eller formening om hva det er.

Endret av Ernie
Lenke til kommentar
Hey, jeg lurer på om det er veldig vanskelig og lage et lignende spill som Nordicmafia.net? Har tenkt og lage et ser dere, vet det tar lang tid, men er det veldig vanskelig?

5571848[/snapback]

Som Ernie sa så må du nok bruke en god til på planlegging osv.. Mange av funksjonene som de har i norwegian mafia er sikkert ikke så lett å lage. Men du kan jo begynne med små funksjoner i spillet også legge på mere etter hvert elns..:)

Ja, det er nok ganske vanskelig. Først og fremst fordi man må kode effektivt og sikkert (ingen liker insekt i koden). En annen ting er at et slikt prosjekt krever omfattende planlegging og ikke utviklingsmetoder ala cowboy coding.

Edit: Legger til link på cowboy coding siden 95% av alle som kommer til å lese det ikke har peiling på eller formening om hva det er.

5572395[/snapback]

Hehe:P Cowboy coding! :fun: Kjente meg godt igjen med den før jeg klikka på linken:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...