Patrokolos Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Jeg vet med nesten 100% sikkerhet at dette er eit driver problem, men tenkte bare å spørre for sikkerhets skyld. CS sier til meg, at mitt GF3 kort, ikke støtter opengl..jeg tenker "ok, jeg har jo bare spilt 2-3 andre opengl spill idag+jeg har spilt cs med gf3 før". er det noe jeg kan gjøre bortsett fra å bytte driver? Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 det er 100% et driver problem Bare avinstaller driverene og instaler de på nytt. Lenke til kommentar
Patrokolos Skrevet 16. september 2002 Forfatter Del Skrevet 16. september 2002 Heh, en restart fiksa faktisk problemet for Quake 3 sin del...den samme beskjeden kom i Quake 3 nemlig...huff, kanskje jeg trenger å innstallere SP1 til win xp ja. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 nei.. nei.. nei.. har hatt samme problemet selv.. har riktignok bare GF2 ULTRA men hadde samme problemet.. du MÅ instalere drivere på nytt. Trenger ikke sp1 til Xp for å få det til å virke... Hva er det som er så vanskelig med å avinstalere drivere og instalere de på nytt igjen? Lenke til kommentar
Patrokolos Skrevet 17. september 2002 Forfatter Del Skrevet 17. september 2002 Som sagt, en omstart fiksa det. Dataen min kan finne på sånne merkelige ting når den har stått på for lenge :/ Lenke til kommentar
DarkLizard Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 ehhh... hvilken driver kjøre du da?? hmm... jeg kan ta å annbefale 40.41 (finner du på http://www.3dchipset.com) fine drivere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå