B-Man Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Etter å ha konstatert at socket AM2 ikke kommer på en stund har jeg begynt å planlegge innkjøp av en ny maskin. Valget har da falt på en Shuttle med socket 939 AMD-64 X2. Pluss 2Gb Corsair ram. Har satt opp dette forslaget: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=24747. HD i dette oppsettet skal settes inn i den gamle maskinen for å brukes som mp3 maskin. Da jeg har ca 550Gb i den som flyttes til den nye. (300 + 250) Den skal brukes til spilling, og da fortrinnsvis Half-Life 2 (Aftermath) og Counter-Strike: Source. Og selvfølgelig mp3, film, internett og slikt. Så kommer valget da. Jeg trenger et skjermkort som går til denne maskinen. Har sett litt rundt, men blir ikke helt enig med meg selv hva jeg skal gå for. Har kanskje fått en liten forkjærlighet for ATi de siste åra da jeg har et 9800Pro som har fungert meget bra. Men er åpent for alle forslag. Prisklasse: 3000-3500 kr. (Kan kanskje strekkes til 4000 hvis dette gir en god ytelsesøkning for pengene) Andre komentarer på oppsettet tas også imot med takk. Har dvd-brenner, mus, tastatur, skjerm og høyttaler fra før. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 X1800XT - men tror ikke dette får plass ellers er et 7800GT et godt valg! som jeg tror får plass.. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 GeForce 7800GT er et utmerket valg. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Det er vel et kort som gir en god del for pengene.. fåes for under 2500 kr. om dagen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå