Gå til innhold

Tråden for PES 5 Xbox live gutta

CowboyBebop

Anbefalte innlegg

Søkte etter en tråd om PES 5 på live, men fant bare en tråd hvor man kranglet om når 360 versjonen kommer.

Kan starte med min info:

Nick: Cowboybebob

Division: 1

Poeng: ca 1800

Spiller på 360

Lag jeg bruker: Inter/Brazil

Har et slaks hat/elsk forhold til live spilling. For det første er det veldig varierende hvor lett man får tak i noen å spille mot. Kan ta 1 minutt eller et kvarter. Det største problemet er derimot all laggingen. Er så syyyykt mye lagging at jeg starter å grine.

I dette øyeblikk så spiller jeg bare via optimatch, pga at man får se hvor bra connection man får med en spiller. (selv om en spiller kan ha grønn connection på et søk, og rød på søket etterpå).

Det at man ikke får se dette når noen challenger deg etter at du har created et game er sinnsykt dårlig. Har forresten en bug å komme med. Når man creater gamet selv, så går 1.omg som smurt, mens 2.omg vil alltid lagge(hvor mye kommer ann på forbindelsen med utfordreren). Det samme kan forsåvidt sies om å joine via optimatch. Da vil 1omg ha sine problemer, men ikke de største hvis han hadde grønn, mens 2 omg vil gå som smurt. Utrolig merkelig bug og en som har gjort at jeg har tapt de merkeligste kamper.

Ellers opplever jeg ofte at folk disconnecter når man ligger ann til å tape. Om de gjør dette pga at de taper mindre poeng, jeg får mindre poeng, regnes ikke med i statsa... eller noe sånt har jeg ikke peiling på.

Men da jeg i går kveld lå ann til å vinne mot en som hadde 4000 poeng og ranka som nr 22, så disconnecta han og jeg fikk ikke så mye poeng som jeg tror jeg burde fått.

Noen andre som har noen tips om live spilling... eller lyst til å ta en kamp?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...