Gå til innhold

Demonstrasjon i Oslo, ender det i kaos?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm.. timingen er vel ikke den aller beste, skjønt det er vel tidligere blitt etterlyst at moderate muslimer trer fram i rampelyset også ( for å understreke at de ikke er så fanatiske av seg som det gis inntrykk av ).

 

Kan jo alltids håpe på en del "ikke brenn ned ambassaden vår"/"nei til vold"-plakater ol. i tillegg til de "obligatoriske" anti-anti-Muhammed-slagordene.

 

Får håpe de holder seg for gode til ytring om vold. Gjør det det vil jeg si de gjør seg selv og sine trosfeller en kjempestor bjørnetjeneste.

Lenke til kommentar

 

På samme side reklamers det for å støtte jordskjelv offrene i Iran, samtidig som Iran truer med å bryte alle handels avtaler med Norge.

Så forbanna latterlig.

 

Jeg er sikker på at 90% av de som demonsterer på Lørdag ikke aner hvorfor de gjør det. Ingen har sett Muhammed, hvordan i all verden kan folka vite at det er Muhammed som er tegnet? Og hvor mange har sett tegningene, eller i det hele tatt hørt om møkka avisa som printa dem?

Endret av Olag
Lenke til kommentar

Og ALLE som har noe imot muslimer (les nazister) skal komme ut på denne dagen? Nei give me a break..

5571865[/snapback]

 

At du som brukermoderator fronter et synspunkt som går ut på at alle som har noe i mot muslimer er nazister finner jeg underlig. :hmm: Er du venstreekstremist?

Lenke til kommentar

Og ALLE som har noe imot muslimer (les nazister) skal komme ut på denne dagen? Nei give me a break..

5571865[/snapback]

 

At du som brukermoderator fronter et synspunkt som går ut på at alle som har noe i mot muslimer er nazister finner jeg underlig. :hmm: Er du venstreekstremist?

5578604[/snapback]

Han føler seg prektig når han skriver sånt.

Lenke til kommentar
Og ALLE som har noe imot muslimer (les nazister) skal komme ut på denne dagen? Nei give me a break..

5571865[/snapback]

 

Eller kanskje :

Og ALLE som ikke har noe imot muslimer (les venstreekstremister/radikale) skal komme ut på denne dagen? Nei give me a break..

 

:roll:

 

Edit: Forøvrig tror jeg ikke det vil bli farlige greiene med denne "demonstrasjonen". Regner med at politiet har kontroll uansett. Det eneste betenkelige er dog at det trolig er kun de mest ekstreme og mest fundamentalistiske som faktisk vil delta på et slikt arrangement. Disse gruppene er også de som tyr til kriminelle/barbariske virkemidler for å få frem sine synspunkter.

Endret av Vice
Lenke til kommentar
Det finnes ikke så mange som 1000 nazister i hele Norge.

5571607[/snapback]

 

Vigrid har rundt 40.000 tilhengere ifølge politiet. Tallene 150 stk er hvertfall helt teit. Det må isåfall være de som ikke er redde for å ytre meningene sine om dette som Tore Tvedt osv. Heldigvis er de fleste vigridere fredelige. Men i Sverige er det utrolig mange nynazister og de hadde sikkert ikke hatt noe imot å komme hit å "hjelpe til" isåfall. Bare her hvor jeg bor vet jeg om flere nazistiske gjenger som går med våpen, tror det er rundt 7 gjenger med totalt 350 personer. Disse vil du ikke akkuratt "tulle" med.

 

Lurer på om jeg skal dra dit selv jeg og vifte med det norske flagget og rope ut så høyt jeg kan: "HORRA FOR NORGE!!"

Endret av Sir Winston
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...