enkasasa Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 hei. jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg med ny vifte til dette skjermkortet. det bråket veldig mye, og jeg vil gjerne kjøpe en vifte som ikke bråker så mye som den som er på gjør. noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Denne er en mulighet. Lenke til kommentar
enkasasa Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 er det vanskelig å skifte vifte på kortet mitt? Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Jeg vet hvertfall at denne er enkel å montere. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Denne er en mulighet. 5571388[/snapback] Jeg bruker denne på et 6600GT i en HTPC, den er meget stille, og kjøler effektivt så jeg kan anbefalen den på det varmeste... Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Zalman kjøleren er ganske lett å montere, det er også en liten flash animasjon på sidene deres som viser hvordan man gjør det. Lenke til kommentar
enkasasa Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 ok. kanskje jeg skal gå for den da.. Lenke til kommentar
enkasasa Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 Hvordan funker det med den ene? siden det er to på fra før? fant ikke hjemmesiden dems.. sikkert jeg som leta dårlig!§ Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Det funker helt fint. Zalman Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Oppsettet mitt i surfe Pc`n for å få litt ro.riktig nok med et 9800pro kort. Zalman Har nv5 silencer på mitt 6800gt kort,men skulle jeg montert en zalman på den,skulle det vært den rene kobber kjøleren. Endret 9. februar 2006 av ghbing Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 De aller fleste ender opp med enten Arctic cooloing eller nettopp den Zalman vifta til skjermkortet sitt. Zalman kjøler best, men AC hjelper med luftgjennomstrømningen i kabinettet. Har du for lite kabinettvifter tar du AC, ellers tar du Zalman (den med mest kobber) Lenke til kommentar
enkasasa Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 jeg har ett vanlig midi tower, kanskje litt større enn vanlig.. vet ikke helt hva det heter.. men er usikkker på hvilken jeg skal velge.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå