Mr Ludvig Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Kan noen fortelle meg hvordan jeg bytter BIOS til PRO? Jeg vet hvordan jeg skal åpne pipelines, men hvor mye kan jeg klokke kortet etter BIOSbytte? Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Kan noen fortelle meg hvordan jeg bytter BIOS til PRO? Jeg vet hvordan jeg skal åpne pipelines, men hvor mye kan jeg klokke kortet etter BIOSbytte? 5571308[/snapback] Last ned Omegadriver og når du instalerer de velger du "9800SE softmod". Tror det gjør at du får Pro Bios. Edit fant Denne linken Endret 9. februar 2006 av 2 Fast 4 Biltema Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Har brukt omegadrivere et år nå, og det funker som rakkern. Men det jeg lurte på er om du har 128-bit eller 256-bit minnebuss. Hvis du har 128-bit, tror jeg det kan bli litt køddent med å kjøre Pro-BIOS. Du vil i alle fall ikke få Pro-ytelse med 128-bits minnebuss. Dette kan du lett sjekke ved å bruke f.eks. Rivatuner (www.guru3d.com). Lenke til kommentar
Catch`Alpha Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Du vil langt i fra få samme utelsen som et pro kort. SE utgavene til ATI er såkalte nedgraderte kort som bare har halvparten med pixel pipelines, noe som gjør at det har en del svakere ytelse. Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Du vil langt i fra få samme utelsen som et pro kort.SE utgavene til ATI er såkalte nedgraderte kort som bare har halvparten med pixel pipelines, noe som gjør at det har en del svakere ytelse. 5604941[/snapback] link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå