iktst Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Har planer om å oppgradere disken min. Bør jeg velge 5400 rpm eller 7200 rpm?? (4200 rpm er uaktuelt) Hvilken produsent bør jeg velge med tanke på minst mulig støy og varme? (Maks pris ca. 1000,- er det mulig å få 80-100 gb for det?) Takker for alle svar =) Endret 8. februar 2006 av iktst Lenke til kommentar
Fantasy6 Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Skal du ha disk til bærbar eller stasjonær PC? Hvis du skal ha disk til stasjonær PC koster det 700-1000 kroner for en 250GB disk... Lenke til kommentar
iktst Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 Er til bærbar ja... Er jo bærbar pc forumet det her Skal du ha disk til bærbar eller stasjonær PC? Lenke til kommentar
Fantasy6 Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 hehe la ikke merke til det før nå nei...sorry Men se litt på denne IDE disken, eller denne SATA disken Kommer ann på om du har SATA, eller IDE tilkobling da Eventuelt kan du se her. Når det gjelder harddisker til bærbare så foretrekker jeg selv harddisker med 5400RPM, fordi disse bråker mindre og avgir mindre varme... Men samtidig er de jo litt treigere men det er ikke særlig merkbart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå