Gå til innhold

Gaming mouse! Cpu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vil vel si at Logitech G5 er den beste :) dette er selvfølgelig en litt subjektiv mening!

5572282[/snapback]

Selv sverger jeg til MX1000. Ligger perfekt i hånden, god og behagelig vekt, og ikke minst trådløs med ladestasjon. Spiller WoW, BF2, CS:S, F.E.A.R., mm.

Mvh Simen

Lenke til kommentar

hehe, dette er jo et emne enhver spillsjel der ute har sin egen mening om. Men min mening er at gode gamle Microsoft Intelli 3.0 er best.

Det triste er, at Microsoft har funnet ut at de ikke tjente nok penger på den, og har lagt ned produksjonen.

Det er mange som vil si at det er verdens beste gaming mus.

Men det er bare smak og behag.

Men hvis du skal ha en av disse nymoderne musene, vil jeg anbefale Logitech G5. Minuset med denne musen er at det er ikke alle musmatter den funker på. Men jeg har prøvet den på Q-pad musmatta mi, og da funka det utmerket :)

(Fant forresten side hvor Microsoft Intellimouse 3.0 selges link her)

Lenke til kommentar

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...