Gaardon Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Går det ann å laste ned en image fil til windows xp 64 bit har proffesional ekte cd key men har rotet bort cden. noen som vet hvor jeg kan få tak i en ny eller hvor jeg kan laste en ned? Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Du kan trygt downloade windows hvis du har lisens-nøkkelen. Det er ikke softwaren som koster, men lisensen. Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 Det er ikke det som er problemet. jeg vet ikke hvor jeg kan laste ned windows xp 64 bit Lenke til kommentar
tukols Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 http://www.microsoft.com/windowsxp/64bit/e...tion/trial.mspx Her kan du downloade den. Hvis du så bruker din egen lisensnøkkel, så skulle det vel kjøre. Dog ingen garanti. Hilsen tukols Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Hvordan kan jeg finne ut om PCen min støtter x64, og hva er fordelene med den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå