Gå til innhold

En liten start på trekabinettet jeg skal bygge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei Znaky. Jeg ville en stund også lage mitt eget kabinett. Er en god stund siden jeg planla osv. Her er i hvertfall mitt innlegg. Var ingen som svarte meg eller hjalp meg med noe, el var lite uanz. Men jeg kommer nok til å bruke noen av dine metoder. bare jeg må begynne snart, for skal ha det med på TG06 i år ;) hehe

Men du får lykke til med byggingen. Jeg kommer i hvertfall til å følge med på byggingen din. ;)

Vil bare si at mine tegninger osv ikke er like proffe som dine da. Jeg er ny innen modding, men et sted må man jo begynne og ble inspirert for en stund siden. :p men det er over nå. bare MÅ sette igang snart bare ;)

Mvh Cypherbase

Lenke til kommentar

WOW.. var en god stund siden og det :p

Men uansett. Sikkert bare til og ta ideer bare det ikke blir likt så er jeg fornøyd :D

Er ny selv da innen bygging av kabinett :tease:

Men har venner som driver heftig med det og en spurte meg og da var det bare bang, og det skal jeg gjøre. Så ble det sånn. Så så jeg snekkern sitt etterpå, og og ble litt rar fordi en hadde gjort nesten det samme allerede.

men men.. Lykke til med din bygging ;)

Lenke til kommentar
Ser ut som en bra start vertfall :thumbup:

De sketchUp tegningene dine, de er ike real size håper jeg, da får du no stort no tilslutt :tease:

Men bra tegninger, greit oppsett av delene.

Lykke til! :)

Øyvind

5774709[/snapback]

er nok real size ja... men det er grovt beregnet på lengdene da.. i forhold til hva jeg trodde.. tror det blir mindre enn det ;)

Lenke til kommentar
Ok, det ser ganske stårt ut syns nå jeg.. Målene på deT?

5775850[/snapback]

60x60x31 :hmm:

60 langt må det være tror jeg. For å få til skrå panelet.

Men det kan være 50 høyt ca. også 25 bredt. Det tror jeg blir bra :hmm:

Lenke til kommentar

Enig der, men de hjulene der tror ikke jeg jeg ville valgt, "syyykt råe" da :p

Joda, det spørs helt på hva du skal bruke det til og hvr du skal ha det, men jeg personlig ville ikke valgt så stort, holdt meg på rundt 50x50x25 ellerno :hmm: ...

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
Enig der, men de hjulene der tror ikke jeg jeg ville valgt, "syyykt råe" da :p

Joda, det spørs helt på hva du skal bruke det til og hvr du skal ha det, men jeg personlig ville ikke valgt så stort, holdt meg på rundt 50x50x25 ellerno :hmm: ...

5776877[/snapback]

hmm :hmm: får se om det går bra med 50 langt da. Er bare litt redd for at skråpanelet blir for lite da jeg skal ha plass til en del :roll:

Får prøve å lage en modell i sketchup etterhvert tror jeg og se.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...