reds Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Dette ser veldig bra ut! Vil nok følge med! Lenke til kommentar
cypherbase Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Hei Znaky. Jeg ville en stund også lage mitt eget kabinett. Er en god stund siden jeg planla osv. Her er i hvertfall mitt innlegg. Var ingen som svarte meg eller hjalp meg med noe, el var lite uanz. Men jeg kommer nok til å bruke noen av dine metoder. bare jeg må begynne snart, for skal ha det med på TG06 i år hehe Men du får lykke til med byggingen. Jeg kommer i hvertfall til å følge med på byggingen din. Vil bare si at mine tegninger osv ikke er like proffe som dine da. Jeg er ny innen modding, men et sted må man jo begynne og ble inspirert for en stund siden. men det er over nå. bare MÅ sette igang snart bare Mvh Cypherbase Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2006 WOW.. var en god stund siden og det Men uansett. Sikkert bare til og ta ideer bare det ikke blir likt så er jeg fornøyd Er ny selv da innen bygging av kabinett Men har venner som driver heftig med det og en spurte meg og da var det bare bang, og det skal jeg gjøre. Så ble det sånn. Så så jeg snekkern sitt etterpå, og og ble litt rar fordi en hadde gjort nesten det samme allerede. men men.. Lykke til med din bygging Lenke til kommentar
Chb Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Hei! Dette ser veldig bra ut dette! Denne workloggen må følges med på! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Ser ut som en bra start vertfall De sketchUp tegningene dine, de er ike real size håper jeg, da får du no stort no tilslutt Men bra tegninger, greit oppsett av delene. Lykke til! Øyvind Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2006 Ser ut som en bra start vertfall De sketchUp tegningene dine, de er ike real size håper jeg, da får du no stort no tilslutt Men bra tegninger, greit oppsett av delene. Lykke til! Øyvind 5774709[/snapback] er nok real size ja... men det er grovt beregnet på lengdene da.. i forhold til hva jeg trodde.. tror det blir mindre enn det Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Ok, det ser ganske stårt ut syns nå jeg.. Målene på deT? Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 Ok, det ser ganske stårt ut syns nå jeg.. Målene på deT? 5775850[/snapback] 60x60x31 60 langt må det være tror jeg. For å få til skrå panelet. Men det kan være 50 høyt ca. også 25 bredt. Det tror jeg blir bra Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Hehe, oki. Jeg hadde gått litt ned på str., jeg da vertfall til det du sa der^^ Tenk så tungt å drasse med seg på LAN da? ;p Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Ikke noe problem det bare og kaste på et par slike det det er fint med store kabinetter men det kommer helt an på hvor det skal stå og om det skal transporteres noe sted Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 (endret) Enig der, men de hjulene der tror ikke jeg jeg ville valgt, "syyykt råe" da Joda, det spørs helt på hva du skal bruke det til og hvr du skal ha det, men jeg personlig ville ikke valgt så stort, holdt meg på rundt 50x50x25 ellerno ... Endret 19. mars 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 Enig der, men de hjulene der tror ikke jeg jeg ville valgt, "syyykt råe" da Joda, det spørs helt på hva du skal bruke det til og hvr du skal ha det, men jeg personlig ville ikke valgt så stort, holdt meg på rundt 50x50x25 ellerno ... 5776877[/snapback] hmm får se om det går bra med 50 langt da. Er bare litt redd for at skråpanelet blir for lite da jeg skal ha plass til en del Får prøve å lage en modell i sketchup etterhvert tror jeg og se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå