Znaky Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 på Bilde 1 på post 17 så tror jeg jeg skal ha slot-in dvd helt øverst nesten tror jeg og kanskje ha fronten i plexi. Kanskje det blir plass til bryterpanel til lys osv. da og slipper sånn stor klumpete rom.. men hva synes dere om det? Syns nesten litt synd på dere for der har litt å lese gjennom å svare på men men.. Håper dere kan hjelpe meg med ideér som best dere kan Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 ingen som har noen ideer? Lenke til kommentar
mekkern Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 ingen? 5632062[/snapback] skal du bruke fineer plate?eller hva? Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 regner med det blir kryss finer ja... burde jeg lage ramme eller bare skru sammen plater? og så har jeg andre forslag i andre poster... Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Lag en ramme du blir mer solid da! Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 Lag en ramme du blir mer solid da! 5633894[/snapback] okey... takk har du andre forslag til det jeg har skrevet i de andre postene hvis du finner dem Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Lag en ramme du blir mer solid da! 5633894[/snapback] okey... takk har du andre forslag til det jeg har skrevet i de andre postene hvis du finner dem 5633904[/snapback] Tja, skal komme med noen tegninger av hvordan du kan lage en "ramme/holder" til både diskene og de optiske drevene dine Men det får bli i morra, skal sove nå. Edit: Ta å samle alle tegningene og spørsmålene dine i førsteposten din Endret 20. februar 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 Edit: Ta å samle alle tegningene og spørsmålene dine i førsteposten din 5633934[/snapback] den er grei.. kanskje lurt når jeg tenker meg om tusen takk for at du vil lage bilder til meg Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Joda ikke noe problem det da, men vil du fåretrekke å ha den i aluminium eller plexi foresten? hva tror du om farget plexi da? Men du kan bruke sotet plexi til vinduet foresten, ser tøft ut. har det selv Innlegg 3000 Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 hmmmmmm vet ikke helt hva jeg vil ha den i må nesten se det for meg i kabinettet.... men plexi hadde vært fett det Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 bumper bare jeg Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Beklager, har ikka hatt tid tiol å tegne skal få gjort det i løpet av uken Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 Beklager, har ikka hatt tid tiol å tegne skal få gjort det i løpet av uken 5644377[/snapback] det går bra vet du Men rart at det ikke er andre her med ideer eller synspunkter? Syns du om førsteposten forresten Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2006 ingen med ideer? les alt på første topicen Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Dette er ferdig tenkt... lol bare å begynne moddinga nå vettu Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 Dette er ferdig tenkt... lolbare å begynne moddinga nå vettu 5727552[/snapback] Okey Men jeg får ikke bygd noe trekabinett før til våren da Har ikke noe sted å bygge på bortsett fra ute. Men kom til å tenke på at trelast stedet kan jo skjære bitene i ferdige mål men jeg får ikke skjært i treet da.. til hull og sånn har ikke noe rom å gjøre det på liksom.. noen som har noen forslag til rom? Har et gjesterom vi ikke bruker.. Men kommer alt an på muttern da. Hun er litt hissig på sånt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå