Swafty Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Hehe, ganske morsomme noen av disse. Nordmenn prater engelsk. :!: Endret 8. februar 2006 av Overdox Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 hehe.. mange gode der Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Haha! "In Norway it is always dogging on the bus." http://en.wikipedia.org/wiki/Dogging Dogging is a British euphemism for engaging in sexual acts in a semi-public place (typically a secluded car park) or watching others doing so. Frequently there are more than two participants, and group sex and sometimes even gangbangs occur. Observation is encouraged, thus voyeurism and exhibitionism are closely associated with dogging. The two sets of people involved often meet either randomly, or (increasingly) arrange to meet-up beforehand over the internet. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Haha! "In Norway it is always dogging on the bus." http://en.wikipedia.org/wiki/Dogging Dogging is a British euphemism for engaging in sexual acts in a semi-public place (typically a secluded car park) or watching others doing so. Frequently there are more than two participants, and group sex and sometimes even gangbangs occur. Observation is encouraged, thus voyeurism and exhibitionism are closely associated with dogging. The two sets of people involved often meet either randomly, or (increasingly) arrange to meet-up beforehand over the internet. 5571019[/snapback] Haha! gjorde den bare hundre ganger bedre :!: Lenke til kommentar
RickyP Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 HAHA.... ler meg ihel...! Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Hehe. Mange bra der. Må nesten si det at når vi var en kjapp tur i New Castle - England, så klarte mamma å gå seg litt vill fra oss, og spurte folk etter "Go Gate" (gå gate).. De så vistnok bare dumt på henne.... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 her var det mye bra! Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Detter er vel sterngt tatt materiale fra "Broken English" boka, og er vel ikke helt lovlig å legge de ut sånn. Men for all del, morsomt er det. Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 En i klassen min sa en gang i et foredrag om seg selv "And I like to play with my pussy" Hun snakket da om katten som hun går tur med i bånd Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Hahahaa! "You are hardly welcome. The lift is broken so you must use our traps." Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 min venn fortalte en gang at de hadde hatt besøk av noen amerikanere, og de lurte på hvordan vi greide å kjøre bil når det var snø. Da hadde hun svart "Because we have pigs in our decks". --- Gudfaren min var i syden og handlet på en dagligvarebutikk og han spurte etter "plastic pose". Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Kan ta ei historie eg høyrde om engelsk fonetikk (lære om lyd) og austlendingar og nordlendingar då eg studerte engelsk. Som de kanskje veit, so snakkar austlendingar med stigande intonasjon, det vil seie at tonefallet stig mot slutten av orda (austlendingar : gaTA, andre: GAta). Dersom du snakkar med stigande intonasjon på engelsk, so høyrast alt du seier ut som eit spørsmål (bortsett frå ei sær australske dialekter). So, historia gjekk ut på ein norsk spesialist innan engelsk fonetikk (kan hende ho var professor eller kva det no var, hugsar ikkje heilt) som var frå Oslo-området. Med andre ord, ho kunne engelsk fonetikk GANSKE godt. Ho skulle halde eit foredrag i London, og midt under foredraget er det ein som spør: "Excuse me, are you telling us something, or asking us?" Seier litt om kor vanskeleg det er for austlendingar og nordlendingar å bli kvitt intonasjonen sin når dei skal skifte språk :!: Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Dette er ein av mine favorittar: «I thank you for giving my wife and me the clap. I thank you from the heart of my bottom.» (Fransk-kanadisk politiker til publikum etter hjertelig applaus) :!: Meir på http://www.dagbladet.no/kunnskap/2004/10/15/411432.html Lenke til kommentar
magnus310 Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 "Are you the cock?" Moren til en venn av meg på restaurant i Thailand :!: Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 som jeg sa til engelsk lærern min (som er fra england) "Cock of the year!" med vilje så klart han flirte godt han og Lenke til kommentar
Coederror Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Hørte i en bar på mallorca, noen hadde funnet en sirkushatt de skulle ødelegge: "Yeeeesss! Tramp on it!" Lenke til kommentar
slash Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Tatt fra en pub her i molde: "Please pay with the disc." (vennligst betal ved disken.) Det var noen flere morsomme feil der, men siden jeg er dritings hver gang jeg er der så husker jeg ikke helt hva som sto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå