Christian86 Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Dette er den underligste problemstilling jeg har hatt hittils. Den siste tiden har jeg vært plaget med at: - ipoden regulerer lyden selv. Den hopper frem og tilbake på volumet uten at jeg rører den. - beveger seg mellom mappene av egen fri vilje - skjerm lyser opp og veksler mellom spoling og tidtaker på låt Eneste mønster i dette er at det skjer når mobilen mottar sms/samtale. Eventuelt av og til når det sendes. Noen som kan forklare dette for meg? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Kanskje skviva er fubar? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 hva mener du med fubar? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 hva mener du med fubar? 5570995[/snapback] Fucked up beyond all repair. Men kan være den er blitt veldig sensetiv. VELDIG. Skjedd meg engang, hoppa på full faen mens jeg hørte på anorexia nervosa. Brukte gopod også. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 grunnen til at jeg lurer er fordi; samme sang oppfører seg pent når mobilen er lengre unna/ikke i kommunikasjon med nettverket (altså får sms osv) Mens når telefonen er i nærheten så begynner den å leve sitt eget liv. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Hmm, kanskje mobilen er dårlig skjermet da? Prøvd med andre telefoner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå