Propaganda Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Dette gjelder sikkert for Fifa 2006 på andre konsoller osv også, men samma f. Jeg har vunnet litt poeng på utfordringer osv, så låste jeg opp en greie i fanshop'en som gjorde at jeg kunne bli manager for større klubber som f.eks Liverpool. Jeg valgte da Liverpool, og satte igang, men jeg går i minus uansett hva jeg gjør... Jeg velger den beste sponsoren, men på bortebane når jeg ikke har billettinntekter så får jeg 1800 spenn i minus, og på hjemmebane så får jeg rundt 300 spenn i minus. Dette resulterer da i at jeg blir sparket iløpet av sesongen, uansett! Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
_Arnti_ Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Du kan jo selge eller låne ut spillere du ikke har bruk for, så slipper du å betale lønna deres. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2006 Du kan jo selge eller låne ut spillere du ikke har bruk for, så slipper du å betale lønna deres. 5578223[/snapback] i know, men du må ha 18 utespillere på laget, og jeg prøvde å selge noen som trakk litt lønn, uten å selge de beste lissom , men da klarte jeg meg helt til overgangssesongen begynte igjen, så solgte jeg ett par spillere til for å komme på pluss, men i det jeg går ut fra overgangs lista så kommer det avis artikkel om at jeg har fått sparken .. Er det lagt opp sånn at sponsorene blir bedre og bedre for hver sesong? virker jo sånn, og det betyr at du ikke kan spille med ett lag som har mange talenter i første sesong, fordi sponsoren ikke klarer å dekke utgiftene..... argh! Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Spilte litt FIFA før, og fant ut at du kan spare penger på å fornye kontraktene til spillerne dine i starten av sesongen, ved at du gir spillerne så lite lønn det går ann. Koster endel å fornye alle kontraktene, men er verdt det. Men kjøpt deg PES5! Det er mitt beste tips! Lenke til kommentar
master_al Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Skulle bare spørre om noe om fifa 06 på ps2. Gidder ikke å lage en ny tråd for bare det, så jeg skriver spørsmålet her. Kan man spille flerspiller på karrieremodus? Får ikke til å velge mer enn en kontroll? Det gikk jo ihvertfall på Fifa 05. Noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2006 Spilte litt FIFA før, og fant ut at du kan spare penger på å fornye kontraktene til spillerne dine i starten av sesongen, ved at du gir spillerne så lite lønn det går ann. Koster endel å fornye alle kontraktene, men er verdt det. Men kjøpt deg PES5! Det er mitt beste tips! 5581548[/snapback] hmm, skal prøve det, takk for tipset PES5 er ett bra spill, men jeg har alltid hatt Fifa som en favoritt Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) Spilte litt FIFA før, og fant ut at du kan spare penger på å fornye kontraktene til spillerne dine i starten av sesongen, ved at du gir spillerne så lite lønn det går ann. Koster endel å fornye alle kontraktene, men er verdt det. Men kjøpt deg PES5! Det er mitt beste tips! 5581548[/snapback] hmm, skal prøve det, takk for tipset PES5 er ett bra spill, men jeg har alltid hatt Fifa som en favoritt 5583716[/snapback] Hyggelig:) Fortell om du fikk det til a... Endret 12. februar 2006 av Nordz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå