abene Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Alvorlig sikkerhetshull i IE 5.01 Microsoft varsler om et meget alvorlig sikkerhetshull i Internet Explorer 5.01 på Windows ME og Windows 2000. Brukere blir oppfordret til å oppgradere til Internet Explorer 6.0 med Service Pack 1. Les artikkelen her Lenke til kommentar
tbend Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Det er vel ikke mange som bruker 5.01 enda? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Hva med eldre versjoner enn 5.01? Jeg anbefaler å bytte til Firefox! Jeg har ikke angret. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Et alternativ er å ta i bruk en annen nettleser enn Internet Explorer for eksempel Firefox eller Opera. Dessverre kan ikke disse erstatte I.E. fullstendig da MS tvinger oss til å bruke I.E. i forbindelse med sentrale OS-funksjoner. (Blandt annet Windows update). Det beste hadde selvfølgelig vært om MS ble tvunget til å gi andre nettleserprodusenter mulighet til å lage samme funksjonalitet i sine nettlesere. Selvfølgelig anbefaler jeg å oppgradere fra I.E. til Firefox eller Opera, men det er et skår i gleden at man blir tvunget til å beholde I.E. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Et alternativ er å ta i bruk en annen nettleser enn Internet Explorer for eksempel Firefox eller Opera. Dessverre kan ikke disse erstatte I.E. fullstendig da MS tvinger oss til å bruke I.E. i forbindelse med sentrale OS-funksjoner. (Blandt annet Windows update). Det beste hadde selvfølgelig vært om MS ble tvunget til å gi andre nettleserprodusenter mulighet til å lage samme funksjonalitet i sine nettlesere. Selvfølgelig anbefaler jeg å oppgradere fra I.E. til Firefox eller Opera, men det er et skår i gleden at man blir tvunget til å beholde I.E. 5574225[/snapback] Helt enig med deg. Hva om noen lager til "IE-emuléring" for windows update i Firefox og Opera? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå