Tfosheim Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 I dag begynner vi med ukentlige besøk i Janssons Tur på Radio Moss, Radio Fredrikstad og Radio Sarpsborg - og på nettet. Programmene hører du her. Les mer Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Så moro da! Få til noe lignende på landsdekkende P3 elns, så er vi i mål Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) KULT! Gratulerer med oppdraget til HW-redaksjonen Dette skal jeg høre på - Først kom HW på nett - Så kom en rekke søstersider - Så kom en del tester fra søstersidene i nasjonale og lokale aviser (bl.a. VG) - Nå kommer HW og søstersidene på lokalradio og (verdensdekkende) nettradio. Det neste må vel bli TV? Jeg ser for meg at FrokostTV på NRK1 får avtale med HW og tar opp kampen med God Morgen på TV2 som får sine ukentlige produktnyheter fra DinSide.no Endret 8. februar 2006 av Simen1 Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Genialt, tror sendingene vil bli godt mottatt hos forumbrukerene. Tror jeg må nøye meg med podkast på den første sendingen, sitter på jobb å har ikke tid til å høre på direkten Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Sitter vaneligvis på skolen da, men podcast er vel like bra som direkte Kult. Lenke til kommentar
Klette Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 kun windows mediaplayer streams? ikke spes hyggelig for oss mac/linux brukere.... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Gratulerer "techno Tor" med første radiosending bra gjennomført selv om jeg ble halvflau på din vegne et par ganger. Når det gjelder spørsmålet vil ikke all leetspeak i verden få svaret mitt inn på 160 tegn (selv om jeg aldri har tenkt å sende inn svar i slike konkurranser) Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) kun windows mediaplayer streams? ikke spes hyggelig for oss mac/linux brukere.... 5571467[/snapback] Går fint med Mac. Bare å laste ned Flip4Mac det, og wmv/wma er ikke noe problem. Endret 8. februar 2006 av Lord Swag Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 kult, fikk ikek vite om det før nå, men fikk meg meg konkuransen om pc-tåler vann eller ikke tåler vel vann om den ikke får strøm men, svaret er sikkert nei. Litt kult å høre om hardware på radioen Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 F.eks Nett-TV fra NRK fungerer fint med Xine/gXine når man har installert kodek's fra mplayer, så wmv/wma er ikke så stort problem lenger. Lenke til kommentar
Ampy Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Hehe.. også radio sarpsborg da.. Lenke til kommentar
Tfosheim Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Gratulerer "techno Tor" med første radiosending bra gjennomført selv om jeg ble halvflau på din vegne et par ganger. 5571518[/snapback] Tusen takk. Men jeg ble nok mer flau Jeg klarte knapt å holde latteren tilbake hver gang hun sa "teknotor" :!: Blir nok bedre neste gang - når vi blir litt mer vant til dette.... EDIT: Vi legger ut podcasten nå, forresten! - Den blir reklame- og musikkfri på 18 minutter. Endret 8. februar 2006 av Tfosheim Lenke til kommentar
ttt Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Flott at hw.no blir med på sånne ting. Må nok prøve å få lasta ned sendingane etterkvart. Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Helt sykt å stort hw.no har blitt. Det er vel ikke lenge til man ikke trenger andre sider enn denne Lenke til kommentar
DjNeo Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Jeg må si jeg er ganske skuffet av den første sendingen. Eller, den lever jo opp til det den skal være i følge beskrivelsen i artikkelen. Jeg hadde nok håpet på at hardware.no nettverket kunne produsere en sending slik som itavisen.no gjør. Dems er grei akkurat som siden dems, men med det bra opplegget dere har her på hardware.no så kunne det blitt til en glimrende podcast. Endret 8. februar 2006 av DjNeo Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 jeg har ingen interesse av podcast for min del,,trenger jeg info får jeg tak i det jeg vil ha med en gang bare ved å gå inn på hw.no. Er artigere med vanlig radio der du ikke har internett,, Håper det kommer på en landsdekkende analog radiokanal etterhvert, så kan jeg høre på hw.no på hytta og i teltet og slik Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Hvor er podcasten? EDIT: http://www.hardware.no/nyheter/radio/radio...rdware_no/23300 Endret 8. februar 2006 av Bundy Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Hvor er podcasten? 5573033[/snapback] Har ikke kommet enda tror jeg, kun mp3-filen Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) på framsiden av hw.no edit: åå trodde det var podcast jeg. Endret 8. februar 2006 av Åsmund Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Er ikke mp3 og podcast to sider av samme sak? Jeg har i hvertfall tidligere klikket på podcast-filer, sett innholdet og funnet fram til URL'en til mp3-filene sånn at jeg kan laste ned selve mp3-fila og høre på det via mp3-spilleren min når jeg skal noen plasser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå