int20h Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Det startet med e-post, etterhvert kom IM og i dag er VoIP det "hotteste" tilskuddet på stammen. Hvordan kan man egentlig sy sammen en mest mulig effektiv kommunikasjonsstrategi for bedriften? Les mer Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 ehm..... eh Nå ble jeg litt usikker på hva denne artikkelen prøver å si meg. Skal den fortelle meg hvordan jeg kan sy sammen en god kommunikasjonsstrategi for min bedrift? Eller fortelle meg at IM og epost er oppfunnet? Greit med link til 10 banale tips om hvordan du ikke skriver en epost, men eg hadde håpt på noe mer flesk på beinet. Hvis jeg hadde vært en bedriftsleder og lurte på hvordan jeg best mulig skulle kommunisere med en kunde så gir ikke denne artikkelen noe bedre input i den retningen. Hvordan formulere seg bedre? Hva kan man gjøre for å bruke mindre tid på å gå igjennom inboxen? Hva slags system bør man støtte seg på for å organisere kommunikasjonen bedre? Hva slags typer kommunikasjon finnes det (jeg tenker da ikke teknologiske, men sosiologiske eller noe i den duren), hvordan forholde seg til.... osv osv altså, eg har flere spørsmål, men kjernen er at jeg vet at epost er oppfunnet og at spam er slitsomt. Skulle ønske HWB produserte langt bedre artikkler... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå