mad_arab Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Slik jeg har forstått det så ligger litt av problemet i TVene. Enkelte TVer får bedre bilde dersom det benyttes HDMI (tv) til HDMI (data/dvd etc.), og ikke en HDMI (tv) med overgang til DVI (data/dvd etc.). Dette er noe jeg bare har hørt, så jeg kan ikke bekrefte det. Faren til en kamerat kjøpte seg Samsung LE40R51, og her ble bildet mye bedre ved bruk av ren HDMI til HDMI, og ikke HDMI til DVI med overgang.5575682[/snapback] Jeg synes fortsatt det høres rart ut. Så vidt jeg har skjønnt så er adaptere mellom HDMI og DVI rent passive. Altså ingenting annet enn en ren omrokkering av hvor hver leder kobles. I så fall ville det vært rart om det var noen som helst kvalitetsforskjell på om man kjører HDMI hele veien eller bruker en adapterkabel. Prisene på disse er henholdsvis 156kr og 178kr, noe som høres lite ut hvis det skulle vært et aktivt ledd i disse. 5575850[/snapback] Hvor finner du de til den prisen? Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Skulle egentlig kjøpe ny skjerm, men jeg kan vel sikkert drøye en stund til. 5572115[/snapback] Ingen grunn til å vente. Ihvertfall ikke pga det... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Hvor finner du de til den prisen?5579381[/snapback] http://www.inwarehouse.se/productDetail.as...17111&ReferId=4 http://www.inwarehouse.se/productDetail.as...17149&ReferId=4 Jeg så det ikke før nå men det er svenske kroner det er snakk om, altså tilsvarende ca 135 og 155 norske kroner. Frakt kommer selvsagt i tillegg. Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Her er for øvrig en annen slik overgang, av samme type (nei, prisen er ikke representativ....) Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Surfet litt rundt på Autiovisuelt å fikk denne artikkelen opp som "les også". Virkelig nyttig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå