Gå til innhold

Call Of Duty og Ati Radeon 9600XT. vil det funke?

vyrez

Anbefalte innlegg

Hei.

jeg fikk et problem her i går, skulle installere call of duty 2. det gikk j ogreit, helt til jeg skulle starte det, da kom det opp noe i denne duren: " Fatal Error, video card not support alpha fase(eller color eller noe lignende, kan ha vært noe shader eller.no, husker ikke helt:/) noen som har vært borti noe sånt? uavhengi av spill eller skjerm kort. å hva gjorde evt dere for å fikse det? :)

mvh

Eirik

Endret av vyrez
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe, jo men skal jeg ha nytt skjermkort skal jeg ha nytt hovedkort, skal jeg ha nytt hoved kort skal jeg ha ny ram, skal jeg ha ny ram skal jeg ha ny prosessor osv osv... blir fort dyrt :)

Endret av vyrez
Lenke til kommentar
hehe, jo men skal jeg ha nytt skjermkort skal jeg ha nytt hovedkort, skal jeg ha nytt hoved kort skal jeg ha ny ram, skal jeg ha ny ram skal jeg ha ny prosessor osv osv... blir fort dyrt :)

5572085[/snapback]

Ja, jeg vet nok det du ;) Hvilke PC deler har du egentlig? hadde vært fint om du nevnte litt om specsa

edit: ops! eller ikke pga. det er jo skjermkort forumet, så vi kan droppe det med specs.

Endret av Lars_2k6
Lenke til kommentar
Hei.

jeg fikk et problem her i går, skulle installere call of duty 2. det gikk j ogreit, helt til jeg skulle starte det, da kom det opp noe i denne duren: " Fatal Error, video card not support alpha fase(eller color eller noe lignende, kan ha vært noe shader eller.no, husker ikke helt:/) noen som har vært borti noe sånt? uavhengi av spill eller skjerm kort. å hva gjorde evt dere for å fikse det? :)

mvh

Eirik

5570583[/snapback]

Funker helt fint hos meg med: P4 3.0GHz + 1GB RAM + 9600XT!!

Lenke til kommentar

Hei.

fikk det til å funke, la inn directx 9.0c

å la inn de nyeste oppdateringen til skjerm kortet. kom vist nye drivere til det 19.jan. hadde ikke sjekket etter oppdateringer siden i november.

var ikke den alle høyeste oppløsningen jeg kunne bruke men funket fett uansett:)

takker for alle svarene:)

mvh

Eirik

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...