bransa Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Holá! Må innrømme eg ble litt hekta på denne serien og no klare eg ikke finne ut om de har bestemt seg for å sende mer som de 26 episodene som er produsert til nå. Noen andre som har fulgt bedre med og vet? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Tru det eller ei, men vi har faktisk fått vår egen seksjon for slik diskusjon. Forum > Off topic > Tegneserier & Anime Endret 8. februar 2006 av Skurupu Lenke til kommentar
bransa Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 Tru det eller ei, men vi har faktisk fått vår egen seksjon for slik diskusjon. Forum > Off topic > Tegneserier & Anime 5570387[/snapback] Det var da som bare! Regnet ikke med det kom til å stå der, så eg sjekket det ikke engang, selv om eg stusset litt på at det ikke var noen animetråd her. Får vel dobbeltposte da.. Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) siden du ikke har laget noen ny post i animeforumet.. og denne posten ikke har blitt flyttet enda.. ikke det at det egentlig har noe å si men.. uansett.. nå skal jeg svare på spørsmålet... det skal komme en ny 26 eps serie til med tsubasa.. Link Men den kommer ikke før i april... så det er bare å vente.. i mellom tiden så skal det finnes en film som man kan se.. Tsubasa Chronicle -Tori Kago no Kuni no Himegimi men den ser det ikke ut som er kommet annet enn på japansk dvd.. så man må nok vente litt på den også.. Endret 8. februar 2006 av ZanZel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå