kafelia Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 har bestilt dell 9400 og trenger tips til hva jeg skal kjøpe for å få den med meg rundt omkring Vet ikke om jeg skal velge veske eller ryggsekk, men pga størrelsen er det kanskje best med ryggsekk? ser etter noe i 500 +/- kategorien (bør iallefall koste under 1000!) med god design.. ekstra lommer/bur til oppbevaring av diverse småtteri (noen cd'er, webcam, ekstra batteri ++) er et must.. noen gode utenlandske linker kanskje? (eh.. hva heter "ryggsekk til bærbar" på engelsk? ) Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) noen gode utenlandske linker kanskje? (eh.. hva heter "ryggsekk til bærbar" på engelsk? ) 5570368[/snapback] Ryggsekk er backpack, og her er en side med ganske mange slike: http://www.laptopshop.co.uk/laptop-backpacks.htm Edit: Leif (packpack -> backpack) Endret 8. februar 2006 av oro2 Lenke til kommentar
firkantspiker Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Samsonite har noen forskjellige ryggsekker av meget god kvalitet, kjøpte en nylig og ble posetivt overasket. Min ligner på denne, og har egen lomme for laptop og plass til diverse andre ting i tillegg. Har med meg ekstra batteri og lader, skolebøker og skrivesaker, nistemat og vann... Gå til en veskebutikk som fører overnevnte merke, og se selv, bør ligge rundt 500 i utsalgspris... Lenke til kommentar
mysjkin Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Pass på glidelåser i så fall... Jeg har en HP-ryggsekk som har den morsomme egenskapen at dersom glidelåslåsene møtes på toppen, vil de skli ned..... Har mistet PCen i bakken en gang og opplevd et par ganger til at sekken har åpnet seg uten at jeg mistet noe (tror jeg i hvert fall...) M. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Dell XPS ryggsekken! Er meget MEGET fornøyd med min! Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Kjøpte nettopp Bergans XO35... kongesekk Lenke til kommentar
kafelia Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2006 venter på denne : http://www.amazon.com/gp/product/B0000AHO8...5Fencoding=UTF8 får den sendt som gave fra en kompis i usa så ble ikke så verst pris. skal si fra åssen den funker Lenke til kommentar
Elisaeb Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 jeg har en fra targus som jeg syns er helt fantastisk. masse praktiske lommer, og den er liten når du ikke har mye i den, samtidig som man får plass til utrolig mye!! jeg vil anbefale sekk foran veske, men det er vel kanskje bare en smakssak.... Lenke til kommentar
msundvor Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Den Berganssekken så fin ut. Men, er den stor nok til en i9400? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå