Gå til innhold

Bæreveske/Ryggsekk tips?


kafelia

Anbefalte innlegg

har bestilt dell 9400 og trenger tips til hva jeg skal kjøpe for å få den med meg rundt omkring ;)

 

Vet ikke om jeg skal velge veske eller ryggsekk, men pga størrelsen er det kanskje best med ryggsekk? ser etter noe i 500 +/- kategorien (bør iallefall koste under 1000!) med god design.. ekstra lommer/bur til oppbevaring av diverse småtteri (noen cd'er, webcam, ekstra batteri ++) er et must..

 

noen gode utenlandske linker kanskje? (eh.. hva heter "ryggsekk til bærbar" på engelsk? :roll: )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samsonite har noen forskjellige ryggsekker av meget god kvalitet, kjøpte en nylig og ble posetivt overasket. Min ligner på denne, og har egen lomme for laptop og plass til diverse andre ting i tillegg. Har med meg ekstra batteri og lader, skolebøker og skrivesaker, nistemat og vann... :cool:

Gå til en veskebutikk som fører overnevnte merke, og se selv, bør ligge rundt 500 i utsalgspris...

Lenke til kommentar

Pass på glidelåser i så fall... Jeg har en HP-ryggsekk som har den morsomme :nei: egenskapen at dersom glidelåslåsene møtes på toppen, vil de skli ned..... Har mistet PCen i bakken en gang og opplevd et par ganger til at sekken har åpnet seg uten at jeg mistet noe (tror jeg i hvert fall...)

 

M.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...