scirocco Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Finnes det et program som kan gjøre om feks scanna tekstfiler (i billedformat) om til .txt filer? Lenke til kommentar
Destro Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 ja det finnes men jeg vet ikke hva det heter Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Det går an, men da m du ha et program til dette. Som regel følger det med et slikt program med scannere, ellers finner du sikkert trial-versioner på nettet... Lenke til kommentar
Rep Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Søk etter OCR som står for "Optical Character Recognition" Finnes en del software men jeg har ikke noe spes. program å anbefale. Noe som sikkert noen andre her har:) Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 OmniPage Pro :smile: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Hvorfor skal du ha jpeg-fil om til txt? Lenke til kommentar
talisar Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Ascii-art er jo tøft.) Men jeg vil anbefale deg å tegne for hånd heller da:) Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Quote: Den 2002-09-17 09:29, skrev B|Real:Hvorfor skal du ha jpeg-fil om til txt? Kansje han har scanna inn et brev eller.no? Da kan det jo være greit å gjøre det om til .txt... Tviler lixom på at det er et bilde av morra hans på 50-års laget til naboen han skal ha over til txt :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå