Zigna Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Bestilte nye pc deler her om dagen og kom frem til at jeg trenger ny PSU (den jeg har nå er på 360W) Delene jeg bestilte: Connect3d VGA-Card Radeon X1800XL 256MB Msi Mainboard S-939 ULI M1573 Operton 165 boxed (håper denne kommer ) Deler som jeg har fra før 2*IDE 7200RPM (120 og 320) (kan hende jeg anskaffer en disk til) 1*DVD brenner 1*Diskett starsjon (bruker også ubs mus + tastatur, tviler på om det spiller serlig rolle) Noen forslag til ny PSU? (Forslag til CPU vifte hadde også vert fint... har tenkt å overklokke litt) Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Aner ikke prisklassen du er ute etter... Sjekk f.eks ut "ukens tilbud" på Databutikken.com Hiper Mist Er mange andre bra også, men det er de jeg kommer på nå, bare husk at overkill er en bra ting innen PSU.. Kjølere: Asetek VapoChill Micro HIGH-END (denne har de med 3 forskjellige vifter å velge mellom) Zalman CNPS7000B-Cu (sjekk at du har plass på HK før du kjøper) Flere kjølere og PSUer kan du se etter i Prisguiden, nyttig plass for sånt. Endret 8. februar 2006 av nahojdat Lenke til kommentar
Zigna Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Takker for svar Bestilet en Hiper, har ikke bestemt med for kjøler enda siden jeg ikke har fått hovedkortet, men jeg tror det er plass til en Zalman CNPS7000B-Cu ( bilde av HK ) Endret 8. februar 2006 av Zigna Lenke til kommentar
RockFord_ Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Anbefaler altid OCZ strømforyninger. Har bare gode erfaringer med de. Denne vil jeg anbefale deg og kjøpe til det systeme du beskriver. Test Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Anbefaler altid OCZ strømforyninger. Har bare gode erfaringer med de.Denne vil jeg anbefale deg og kjøpe til det systeme du beskriver. Test 5570728[/snapback] Hadde lyst på en slik tidligere men ga opp tanken etter jeg fant ut blant annet her på forumet hvor mange som har hatt problemer med den.. Lenke til kommentar
RockFord_ Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Hmm. Jeg har ikke lagt merke til at noen har hatt problemer med de. kan de være at de har problemer med ModStream serien ? Jeg bruker PowerStream serien. Lenke til kommentar
Zigna Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2006 Kjølere:Zalman CNPS7000B-Cu (sjekk at du har plass på HK før du kjøper) Takk for at du nevnte at jeg måtte sjekke om det var plass , sjekket på Zalmans hjemmeside og der var hovedkortet mit på listen over "Incompatible", så jeg sjekket på andre vifter fra Zalman og så at CNPS9500 var kompatibel, men at den trengte 4mm klaring... så jeg bestilte denne viften VapoChill Micro Extreme Performance For AMD K8 (Socket 754 / 939 / 940) (den du linket til sto det at bare støttet Socket 478 når man skulle bestille den, selv om det sto 478, 755, 754, 939 og 940 i pris guiden) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå