Gå til innhold

At(alfakrøll) og noen andre tegn funker ikke.

Anbefalte innlegg

Når jeg trykker Alt Gr/Ctrl+Alt + 2, 3 el. 4, altså blandt annet for å skrive at (alfakrøll) så forsvinner det programmet jeg skriver det i.

Hvis jeg trykker Ctrl+Alt+Delete og går til prosesser så ligger programmet fremdeles der og jeg må avslutte det for å kunne åpne det på nytt.

Hva har skjedd?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når jeg trykker Alt Gr/Ctrl+Alt + 2, 3 el. 4, altså blandt annet for å skrive at (alfakrøll) så forsvinner det programmet jeg skriver det i.

Hvis jeg trykker Ctrl+Alt+Delete og går til prosesser så ligger programmet fremdeles der og jeg må avslutte det for å kunne åpne det på nytt.

Hva har skjedd?

5570287[/snapback]

Et par spørsmål...

Begynte det helt plutselig?

Er det i alle programmer?

Har du "støtte" for mer en èn type tastatur (Blå firkanter med "NO" og "EN")?

Har du et fancy tastatur med spesialtaster i bøtter og spann (F-tast)?

Har du sølt cola i tastaturet?

Lenke til kommentar

• Ja jeg tror det begynte helt plutselig.
  • Det er i alle programmer.
  • Jeg vet ikke helt om jeg har støtte for flere, jeg har en boks på oppgavelinjen hvor jeg kan velge mellom NO og EN, men den har alltid stått på NO. Var det den du mente?
  • Jeg har MX3100, det er en del ekstraknapper ja, men det har aldri vært et problem. Problemet er der når logitech programvaren ikke kjører også.
  • Jeg har ikke sølt noe på tastaturet og jeg er ganske sikker på at det ikke er harware feil.

Jeg tror det skjedde etter at jeg hadde installert Opera 9 p2, men jeg kan ikke avinstallere denne fordi det står bare en gang i Legg til/fjern programmer og jeg vil ikke fjerne den gamle. Da må jeg eventuelt avinstallere og reinstallere den gamle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...