akto Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Denne feilmeldingen kommer når jeg prøver å innstalere visse små programmer slik som TrueRTA og Barco calculator. Noen som har en idè hva dette kommer av? Har windows XP pro, med alle oppdateringer. Disse programmene har fungert før, men plutselig sluttet de å virke, og når jeg prøver å innstalere de igjen, kommer denne feilmeldingen... Endret 8. februar 2006 av akto Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Har du sjekket maskinen for spyware? Har du brannmur? Lenke til kommentar
akto Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 Hei Jeg har brannmur. Har ikke testet å skru av denne, men det er samme brannmur jeg hadde når det fungerte. Tror ikke jeg har noe spyware, jeg bruker NOD32 antivirus, og det virker som om den gjør jobben. Jeg tok en telefon til Komplett.no, og de mente det kunne være ram-brikka som var gåen. Den ba meg laste ned et program for å sjekke ram-en, men det programmet fikk jeg ikke til. Takk for svar :-D Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Tipper denne kan hjelpe deg : http://support.microsoft.com/default.aspx?...7&Product=winxp Artikkelen finnes ikke på norsk, men den har ihvertfall hjulpet meg med liknende problemer tidligere. Lenke til kommentar
akto Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 Takk! Skal prøve det når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå