Gilbert Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Uten å lese hva alle andre har ment, tenker jeg følgende: Fin header, mange elementer i bildet dukker opp når man ser litt etter. Det som finnes litt til høyre for midten kunne gjerne vært uthevet mer, kanskje til og med brukt linken (http://erheron.sofagrisen.net) i samme style. Jeg synes likevel headeren mangler en timeline som gir brukeren en historie og ikke tilfeldig valgte bilder. Headeren gir en utfordring når du velger å bruke farger på andre bilder på siden - ja det er vel på andre bilder du velger å bruke farger. For meg blir bildene et stort blikkfang, jeg tenkte at dette var "enda" en fanside for Kristin Halvorsen fordi bildet av henne var det første jeg så. Hvorfor er det samme skriftstørrelse på hele forsiden? Litt lite padding rundt overskrift og footer i nyhetsboksene dine. Ser også at det er en hovedoverskrift på andre sier man velger fra menyen, det hadde vel gjort seg på forsiden også. Når du velger å bruke oppsettet header - menu - content - footer bør siden ha noe ekstraordinært utseendemessig for at jeg skal bli interessert. Det er mange som bruker det oppsettet, og jeg synes noen andre har fått det til bedre. Firkantede bokser under hverandre blir ikke spennende nok, da er innholdet viktig. Foreløpig er ikke hva "Mr. E" liker og tenker fengende, sansynligvis fordi jeg ikke kjenner mister'n. Til slutt en liten kuriositet: Jeg liker å kunne klikke på et felt øverst til venstre for å komme til hovedsiden. En del av et banner, en logo - eller i ditt tilfelle noe mer enn "Hovedsiden". Gjerne headeren. Da slipper jeg være så pinlig nøyaktig med formel 1-musa mi. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Takk for svar. Jeg kan nok lage overskrifter (vurderer en mer kontrastfylt farge) på alle sidene. Dette er jo en mindre detalj. Angående at man kan klikke på headeren for å komme til hovedsiden, detter jeg enig i. Jeg har bare ikke summet meg til å gjøre det enda. Siden er jo enda under konstruksjon. Endret 9. februar 2006 av Marley Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå