Jannis-15 Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 ok, nå har jeg trettet igjenn "gropene" med superlim, men jeg mangler fremdeles å koble i sammen bruene, hva skal jeg bruke til dette? nå som gropene er tettet, kan jeg bruke blyant til å koble med? Takker for hurtige svar, sitter som sagt med CPU'en i hånden min nå i skrivende stund og aner ikke hva jeg skal gjøer... Mvh, Jan Erik Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 hmmmm, ja du har ikke muligheter med en blyant etter hva jeg har lest på nett. hvis du har litt arctic silver så kan du jo blande 2 deler as med 1 del lim og påføre det med en synål. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 16. september 2002 Forfatter Del Skrevet 16. september 2002 jeg har desverre ikek ne som helst flytende metall jeg kan bruke, men er du sikke er ap det ikek går an å bruke blyant nå? gropene er jo tettet... Takker for hurtig svar! :smile: Lenke til kommentar
dp Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 For denne lille oppgaven må du ha strøm ledende lakk. Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Går jo alltids ann å prøve med blyanten nå som du har fylt gropene. Så lenge du klarer å tegne en hel strek slik at det blir kontakt mellom riktige punkter og ingen kortsluttning så burde det fungere. Grunnen til at man ikke kunne bruke blyant i utgangspunktet var jo at det ikke er så lett å tegne ned i gropene. Men i bunn og grunn ville jeg satset på ledende lakk. Du har sikkert en bilinteresert nabo eller slektning som har en flaske med noe slikt stående. minimum payne: Arctic Silver leder ikke strøm (ifølge spesifikasjonene) Quote: Klippet fra http://www.netconnection.noSpesifikasjoner:Laget av 99,8% mikronisert sølv.78% til 82% sølvinnhold etter vektUtvidete temperaturpunkter: – 40°C til >160°CThermisk leder: 8.4 W/m°K til 8.8 W/m°KThermisk resistanse: 0.0028°C-in²/Watt 2 til 7 grader lavere enn med andre silikonbaserte kjølepastaerLeder ikke elektrisitet _________________ Kan du noe om elektronikk? Kan du hjelpe meg?? Konstruksjon av impulsstyrt viftestyring [ Denne Melding var redigert av: John_^ på 2002-09-16 22:33 ] Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 åkei ta en tynn flis fra en ledning og gjør dette: http://www.vr-zone.com/Home/news152/news152.htm#2501 Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Du må ha ledende lakk... Det er en kjent sak at mange bruker slik bakrute lakk for å fixe varmetrådende i bakruta. Det får du kjøpt på Clas Ohlson, kosta meg kr.179,- i sommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå