{TRiAL} Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Hei! Jeg la merke til idag en "rar" lyd fra maskina ved og legge ned og ta frem vinduer. En lav liten lys lyd...Og det kommer fra selve kassa (da jeg har skrudd av høytalere etc. for og prøve og finnne ut hvor det kommer fra) Det høres sikkert veldig rart ut, har heller aldri vært borti dette før med alle pc'er jeg har hatt eller har jobbet med Så viss noen kan skjønne hva det kommer av tar jeg gjerne imot svar På forhånd takk! Lenke til kommentar
{TRiAL} Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 Ingen som har noen idéer altså?!? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Hadde dette problemet tidligere med en strømforsyning , virket nesten som den ikke likte forrige hovedkortet mitt.. Den ble mer og mer pipete etterhvert, nå står samme strømforsyningen i dama sin pc og uten å lage en ulyd.. Merket det lett når jeg bevegde markøren over "lukk/minimer" i allslags programmer og når jeg dro slider på nettsider opp og ned.. Lenke til kommentar
{TRiAL} Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 Kanskje det kommer av det...bare litt kjedelig og eventuelt kjøpe ny psu for og sjekke men hehe. Men lyden virker og være klarest bak ved psu/lydkort utgangene, men rart det kun kommer ved minimering og åpning av vinduer Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 De fleste pc er har jo en "blipp blipp" høyttaler. prøv å fjerne den Lenke til kommentar
{TRiAL} Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 Antar du tenker på pc-speakern?!? Finner ikke noe sted i bios'en for og disable den, har ihvertfall disablet on-board lydkortet jeg bruker...Så det er ikke feilen ihvertfall Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 De LED lysene foran på kabinettet har strømkabler som går til hovedkortet. En av dem er til kabinett høytaleren, finn og fjern den. Se om det hjelper. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 De LED lysene foran på kabinettet har strømkabler som går til hovedkortet. En av dem er til kabinett høytaleren, finn og fjern den. Se om det hjelper. 5573522[/snapback] U got it Lenke til kommentar
Saint AS Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 hadde det problemet selv før, holdt på å klikke ...så kjøpte jeg meg ny cpu og hovedkort:) Lenke til kommentar
{TRiAL} Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 Ny cpu og hovedkort er uaktuelt ihvertfall da dette er en helt ny maskin så Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå