Gå til innhold

Har jeg ødelagt garantien på microene mine? ;)

Re-Offender

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:omg:

Tror ikke du får så mye glede av VapoChill Micro'ene lenger. Gassen som var i disse er borte og funksjonen til kjøleren er ødelagt. Garanti kan du nok bare glemme.

3dview-chrome-tans-1.jpg

REF, Hardware.no:

Kjøleren basere seg på en naturlig faseendringsteknikk kalt thermosyphon, eller "naturkjøling" på godt norsk. Enkelt forklart er dette en noe mer avansert form for heatpipe-kjøling, men i stedet for væsken vi normalt sett finner i et slikt system, er de kraftige varmerørene fylt med gassen R134a. Under trykk er denne gassen væske, og det er denne væsken som fordamper i den varme enden, og gir fra seg den opptatte varmeenergien via kondensering i den avkjølte enden.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tror ikke du får så mye glede av VapoChill Micro'ene lenger. Gassen som var i disse er borte og funksjonen til kjøleren er ødelagt. Garanti kan du nok bare glemme.

REF, Hardware.no:

Kjøleren basere seg på en naturlig faseendringsteknikk kalt thermosyphon, eller "naturkjøling" på godt norsk. Enkelt forklart er dette en noe mer avansert form for heatpipe-kjøling, men i stedet for væsken vi normalt sett finner i et slikt system, er de kraftige varmerørene fylt med gassen R134a. Under trykk er denne gassen væske, og det er denne væsken som fordamper i den varme enden, og gir fra seg den opptatte varmeenergien via kondensering i den avkjølte enden.

5570100[/snapback]

Tror jeg får stor glede av de microene ;)

http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=88662

Endret av ArcticOC
Lenke til kommentar

REF, Hardware.no:

5570100[/snapback]

Tror jeg får stor glede av de microene ;)

http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=88662

5625179[/snapback]

sweet dreams! hva var poenget med denne posten?

Lenke til kommentar
Dette var saker ArcticOC, skjønte nesten at du holdt på med noe, siden det har vært så stille fra deg i det siste :D

Hva med å legge ut alle bildene her på forumet også?

5626790[/snapback]

Hehe. ja den modden der tok litt tid og var nok noe av det vanskeligste jeg har gjort til nå.

Har snart brukt opp vedleggskvota mi, så bildene på XS får holde ;)

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...