WangenPs3 Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Har en del "themes" som jeg kan sette på for å forandre bakgrunnen på hovedmenyen min, men hvor får jeg byttet dette? finner det ikke i det hele tatt. Hadde vært kjekt om noen visste dette så jeg kan teste det ut Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Trykk på "The Orb" på kontrollen og gå til: personal options -> Themes Lenke til kommentar
schism Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Trykke på denna "guide" knappen på kontrolleren. Så går du på "mine innstillinger" og i den menyen velger du "theme" eller hva det står. Da kan du bare velge og vrake Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 WOW takk folkens. Selv om det ikke var jeg som stilte dette spørsmålet her, så har jeg lurt på akkurat det samme. Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Også kan man bruke bilder som man steamer som themes også,bare trykk på x når man blar opp et bilde! Hvist noen ikke hviste det Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 Tusen takk for fine svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå