Gå til innhold

Gir dere penger til tiggere?

Ligaya

Anbefalte innlegg

Nja, å si at man ikke har råd blir for dårlig. Disse menneskene sitter ute og fryser, du har tydeligvis tilgang til en PC og internett, du har mest sannsynlig nok penger til at du kan gi en tier.

5630728[/snapback]

Har ikke "råd", da..

EDIT: Er det trådstarter som må huke tak i en moderator?

EDIT2: Eller gjøre det som til "Nei, vil ha småpengene mine selv!" ..

Endret av Bone
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bare sånn kort innpå, de fleste som begynner/prøver narkotika er de rike små gjerrige dritt folk som lever av pappas kreditt kort, som ikke har noe vondt i livet sitt.

5630863[/snapback]

Jeg tror faktisk du traff spikeren på hodet der. Nå som du sier det, så har de fleste uteliggere ganske utslitte pannebånd.

5630927[/snapback]

:!: Hahaha!

Lenke til kommentar

FirstPrice snakker om de som begynner/prøver narkotika.. SteffyBoy hevder han snakker om uteliggere.. det blir feil!

FristPrice snakker IKKE om uteliggere..

Jeg tror FirstPrice har litt rett.. Er jo mange repotasjer som underbygger det han hevder her..

Lenke til kommentar
FirstPrice snakker om de som begynner/prøver narkotika.. SteffyBoy hevder han snakker om uteliggere.. det blir feil!

FristPrice snakker IKKE om uteliggere..

Jeg tror FirstPrice har litt rett.. Er jo mange repotasjer som underbygger det han hevder her..

5634264[/snapback]

*Blåse på det lille gule halmstrået* :whistle:

Lenke til kommentar
Det var faen meg en innvandrer dame som satt og ba til meg og en kamerat midt i Oslo om at vi skulle gi penger, det morsomme var at hu så ikke så fattig ut..

5635737[/snapback]

Det er muligens en av dem som "jobber" som tigger.. Tror jeg vet hvem du mener.. Kanskje.. Så hun litt "ung" ut? ..altså; Ikke gammel og rynket, liksom..

Lenke til kommentar

Bare på julaften.

Og forresten - en gang ga jeg til en sliten en som spurte etter penger til en øl. Han var i det minste ærlig...

Og så har jeg spandert burger på en narkoman som spurte etter penger til mat en gang. Han trengte helt klart å få i seg litt mat, men jeg hadde en mistanke om hva pengene hadde gått til dersom han hadde fått cash...

Lenke til kommentar

Det hadde vært morsomt å kjøpe masse filler på fretex ellernoe, og sette seg på karl johan og teste ut tigger-tilværelsen for en dag.

Lurer på hvordan det føles å sitte der og få masse stygge blikk.

Eller en annen vri. Du setter deg der i en ikke altfor dyr dress med en åpen stresskoffert med noen mynter i mens du holder en plakat hvor det står:

"trenger penger til forretningsmøte i Tokyo" ^^

Lenke til kommentar
Det hadde vært morsomt å kjøpe masse filler på fretex ellernoe, og sette seg på karl johan og teste ut tigger-tilværelsen for en dag.

Lurer på hvordan det føles å sitte der og få masse stygge blikk.

En Dagbladet-journalist, eller noe, gjorde det en gang.. Han tjente overraskende godt den dagen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...