Juleniss1 Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 jaja. Flott. Ta det i PRS du. 5569642[/snapback] Spammer du fordi du ble grovt mishandlet under oppveksten eller fordi du vil ha flere poster? 5569769[/snapback] Jeg forteller deg at du burde ta den i PRS.. fordi..vel.. den hører hjemme der? Og ikke minst fordi det hadde vært nyttig å lese litt der så du kanskje lærer at den reelle verden kanskje ikke er slik kameraten din fortalte deg. Vanskelig å få flere poster i OT-baren, så jeg må vel ha blitt mishandlet under oppveksten Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Bare fordi noen titusener (?) muslimer reagerte negativt på karikaturene, driver du og skylder du på alle 1,4 millioner muslimer? Jaja, snakk om uvitenhet. Hvordan går det ann å tro at så mange mennesker har et ekstremistisk syn på alt? Hallo! 5569808[/snapback] Alle, noen få, spilelr det noen rolle? 5569827[/snapback] Så jeg burde basere mitt syn på nordmenn pga deg? Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 E.T: Er så utrolig enig i det du skriver i første post. Har du noen gang planer om å starte en "Anti-Muslim-Organisasjon", så kontakt meg. Melder meg gledelig inn.. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Ja.. hadde alle vært som dere hadde verden vært en god plass Snakk om å skyte seg selv i foten Endret 7. februar 2006 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
Sau Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 jeg vil påstå at dette er virkeligt tamt i forhold til erkleringene til NOEN muslimer.. nei ikke alle.. for å gjøre det kort.. "om vi finner noen av dansk eller norsk opprinnelse skal vi torturere dem å kappe dem til småbiter" dette på grunn av en tegning.. GG muslim forsvarerer Lenke til kommentar
sveintoreahus Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 jeg er 100% fullstendig enig i trådstarterens første post kast ut faanskapen av herlige norge! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 jeg er 100% fullstendig enig i trådstarterens første post kast ut faanskapen av herlige norge! 5569988[/snapback] Du digger krig? Lenke til kommentar
Sau Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 du digger å bli oversvømt av muslimer? Lenke til kommentar
E.T Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 Kjekt å se folk som er enige, alltid savnet en post med sterke meninger istedenfor de "saklige og korrekte". Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 du digger å bli oversvømt av muslimer? 5569997[/snapback] Mer enn krig. Lenke til kommentar
E.T Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 jeg er 100% fullstendig enig i trådstarterens første post kast ut faanskapen av herlige norge! 5569988[/snapback] Du digger krig? 5569991[/snapback] Spørs helt hva formålet er. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 jeg er 100% fullstendig enig i trådstarterens første post kast ut faanskapen av herlige norge! 5569988[/snapback] Du digger krig? 5569991[/snapback] Spørs helt hva formålet er. 5570004[/snapback] Å drepe og herje for å vise at land har kraft? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Jeg sier ikke at jeg er imot muslimer. Men i går tok kaka. Ei gammel dame (muslim) kom inn på jobben og snakka om hvordan hun ville ha nordmenn hengt. Hun var imot krig, men mente det var å forsvare seg siden vi hat hetset muhammed og deres religion. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Var det feil? 5569832[/snapback] Neida, så bare at du skrev 1,4 millioner i stedet for milliarder (du skrev rett i ditt neste innlegg). Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Jeg sier ikke at jeg er imot muslimer. Men i går tok kaka. Ei gammel dame (muslim) kom inn på jobben og snakka om hvordan hun ville ha nordmenn hengt. Hun var imot krig, men mente det var å forsvare seg siden vi hat hetset muhammed og deres religion. 5570019[/snapback] Det er ille, ja. Den hyggeligste muslimen jeg har møtt kom bort til meg på 17. mai og gratulerete meg (meg håndtrykk) for nasjonaldagen år. (Bare for å få med at de kan være hygglige også) Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Jeg sier ikke at jeg er imot muslimer. Men i går tok kaka. Ei gammel dame (muslim) kom inn på jobben og snakka om hvordan hun ville ha nordmenn hengt. Hun var imot krig, men mente det var å forsvare seg siden vi hat hetset muhammed og deres religion. 5570019[/snapback] Det er ille, ja. Den hyggeligste muslimen jeg har møtt kom bort til meg på 17. mai og gratulerete meg (meg håndtrykk) for nasjonaldagen år. (Bare for å få med at de kan være hygglige også) 5570034[/snapback] Seff, de er hyggelige også. Det er jo alltid noen som er ekstreme. Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Wow, jeg satt og så på nyhetene istad, og jeg må si at jeg følte meg litt bekymret over utviklinga som skjer i Iran etc, men etter og ha lest første innlegg her så ble jeg mer redd over meningene trådstarter har og noen andre her deler... Fjern skylappene trådstarter. Endret 7. februar 2006 av Flop|s Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Stengt! Klagere sendes østover med Norwegian. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg