Gå til innhold

Mening om islam..

E.T

Anbefalte innlegg

Islam

Islam, en verdensreligion i bekymringverdig vekst. Disse hodeløse, hjernevaskede idiotene som blindt følger ordene av en eller annen maktsyk hjernevasket person ikledd turban og meterlangt skjegg som leder masser med muslimer inn i terroraksjoner og demonstrasjoner som innebærer overfall og drap av tusenvis av vestlige personer.

Gi meg èn god grunn til å respektere disse folkene.

De få fredfulle muslimene reiser ut av landet og tar seg til rette så til de grader. De sitter på rævva og lever på trygd. I tilleg klager og syter de om at de ikke får reist nok moskeer som de kan utføre den retarderte kulturen deres i.

Har en moske noen gang blitt brent ned i norges land? Nei

Har norske folk til vane å overfalle/drepe muslimer på grunn av kulturen deres, uansett hvor mye de har herjet og plaget det norske folk? Nei

Har norske folk noen gang reagert med store opptøy over noe vi oppfatter som en ”æreskrenkelse”? Nei

Har muslimer gjort det overnemte? Ja og dette atpåtil over noen TEGNINGER i en for.banna avis. Det det fins ikke grenser på hvor ufattelig dumme og idiotiske ting de turbankledde, kvinnemishandlende, hjernevaskede idiotene finner på. Det slår meg gang etter gang. Nyhetsending etter nyhetsending hvor DUMME disse folkene faktisk er.

Hadde jeg vert i besittelse av en atombombe, hadde midtøsten garantert vert målet.

Hadde jeg sett i en avis at hele midtøsten ble bombet til grunne hadde jeg følt en stor glede inni meg. Endelig kvitt pesten.

Respekt, stolthet og ære er store ting blandt muslimer. Hva fae.n skal dere med det, og hva i hel¤#”¤ er poenget med å skape oppstyr om det?

Siden dere er blitt oppdradt til det og følger det som hodeløse høns? Eller rett og slett fordi dere er gjennomført STOKK dumme? Hva med å fylle skallene med litt sunn fornuft istedenfor preik fra en gammel stubbe som ikke ønsker annet en verdensdominanse?

Utenom dette er det veksten av denne religionen som bekymrer meg mest, det blir FLER og FLER muslimer og de burde UTRYDDES totalt, helst langsomt og smertefult.

Ja, det er sikkert mange "moderate" muslimer der, dette betyr dog ikke at mye av det overnemte ikke gjelder dere. Jeg hater ALT med deres religion og syn på ting og tang... det at de i det hele tatt kaller seg muslimer er nok

Hilsen fordomsfull normann som faktisk mener det som står her

Moralen til dette inlegget er jo selvfølgelig at Muhammed suger guttetiss

, noe som blir bevist med bildet under

:love:

post-34617-1139350727_thumb.jpg

Endret av E.T
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
og dette atpåtil over noen TEGNINGER

Skjønner akkurat dette med at de reagerer på tegningene veldig godt. Når det ikke er lov å avbilde mohammed, så bør vi strengt tatt respektere det. At vi ikke gjør det, vil jeg si bare rett og slett er dumt, da de som trykket disse bildene var fullt klar over at det er tabu.

Måten de reagerer på derimot, tar jeg sterk avstand fra.

Lenke til kommentar
jaja. Flott. Ta det i PRS du.

5569642[/snapback]

Spammer du fordi du vil virke smart eller fordi du vil ha flere poster? :huh::shrug:

5569769[/snapback]

Tipper det er fordi denne posten passer bedre i PRS.

Edit: Oi! Fiffig redigering du gjorde der.

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar
Å herregud. Fei for din egen dør først. Rydd opp i holdningene dine. Det er mange muslimer som er i mot reaksjonene på hva som skjer, og som bare vil få praktisere sin religion uten å plage noen.

5569788[/snapback]

Jeg skreiv jo at jeg hater resten av muslimene også, rett og slett for de dem også er dumme høns som blindt følger sin retarderte religion?

Lenke til kommentar
Bare fordi noen titusener (?) muslimer reagerte negativt på karikaturene, driver du og skylder du på alle 1,4 millioner muslimer? Jaja, snakk om uvitenhet. Hvordan går det ann å tro at så mange mennesker har et ekstremistisk syn på alt? Hallo!

5569808[/snapback]

Alle, noen få, spilelr det noen rolle? :nei:

Lenke til kommentar
Bare fordi noen titusener (?) muslimer reagerte negativt på karikaturene, driver du og skylder du på alle 1,4 millioner muslimer? Jaja, snakk om uvitenhet. Hvordan går det ann å tro at så mange mennesker har et ekstremistisk syn på alt? Hallo!

5569808[/snapback]

Milliarder, så er man på et cirka-tall. :p

E.T., egentlig, ja.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Å herregud. Fei for din egen dør først. Rydd opp i holdningene dine. Det er mange muslimer som er i mot reaksjonene på hva som skjer, og som bare vil få praktisere sin religion uten å plage noen.

5569788[/snapback]

Jeg skreiv jo at jeg hater resten av muslimene også, rett og slett for de dem også er dumme høns som blindt følger sin retarderte religion?

5569815[/snapback]

Har du lært det av en chatkompis fra WoW?

Igjen, det finnes ca. 1,4 milliarder muslimer. Hvorfor tror du at alle har en slik mening?

Lenke til kommentar

5569808[/snapback]

Alle, noen få, spilelr det noen rolle? :nei:

5569827[/snapback]

Det gjør det faktisk.

5569808[/snapback]

Milliarder, så er man på et cirka-tall. :p

E.T., egentlig, ja.

5569829[/snapback]

Var det feil? :blush:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...