ThePatriot Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Beste filmen er helt klart Patrioten! (se nicket mitt ) Braveheart kommer like etter!! Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Beste filmen er helt klart Patrioten! (se nicket mitt ) Braveheart kommer like etter!! 5938380[/snapback] Du liker Steven Seagal altså? Lenke til kommentar
simenn Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 "underground" er definitivt en "must see". sinnsykt gjennomført mafiastory fra serbia, gjort av emir kusturica. storyen er helt knall, og hele greia er gjort som en slags karikatur på korrupsjon i kommunistiske øst-europa, linka opp til gamle jugoslavias historie. dritmorsom. Lenke til kommentar
vegard_S Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 hmm.. - Don't Be A Menace - The Godfather (alle egentlig) - The 40 Year Old Virgin - Anchorman - Pirates Of The Carribean - Gatebilfilmen 2005 Lenke til kommentar
si_men Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 (endret) - The Godfather (alle egentlig)- Pirates Of The Carribean 5939396[/snapback] Er med på de, men må legge til noen fler som: - American Hisrtory X - Face/Off - Con Air - Star Wars (alle) - Ringenes Herre triologien er også et MUST for alle Oops...glemmte en film "Scarface" er et must Endret 17. april 2006 av si_men Lenke til kommentar
vegard_S Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 - The Godfather (alle egentlig)- Pirates Of The Carribean 5939396[/snapback] Er med på de, men må legge til noen fler som: - Ringenes Herre triologien er også et MUST for alle 5939432[/snapback] hehe ja selvfølgelig, men ringenes herre er over alle filmer! alltid med selv om den ikke står nevnt Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Ringenes Herre er oppskrytte greier. Eneste jeg har å si Lenke til kommentar
vegard_S Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Ringenes Herre er oppskrytte greier. Eneste jeg har å si 5939942[/snapback] da kunne du jo bare latt være å si noe, hvis du ikke har tenkt til å begrunne det i det hele tatt.. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Ringenes Herre er oppskrytte greier. Eneste jeg har å si 5939942[/snapback] da kunne du jo bare latt være å si noe, hvis du ikke har tenkt til å begrunne det i det hele tatt.. 5939975[/snapback] 1. De er rett å slett kjedelige. Varer i 3-4 timer og klarer ikke å holde interessen min oppe så lenge 2. Ganske labre skuespillere. 3. Historien er gjort mange ganger før, føler jeg. Kanskje ikke likt, men hovedtemaet er det samme i mange filmer. Skal jeg si noe positivt om filmene så er det jo at det er bra effekter og slagscenene er ganske så kjekke. Skulle gjerne prøvd å komme på mer, og kanskje bedre formulert, men jeg er trøtt. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 (endret) Dette er mitt bidrag til "must see"-filmer; The Boondock Saints Leon Ronin Band of Brothers (serie) Pianisten Schindlers liste Doing hardtime (?) Traffic Training day Catch me if you can Mystic river American history x Saving private Ryan Endret 17. april 2006 av Gnomenz Lenke til kommentar
Gjest Slettet+78912364 Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) Edit: Angra meg.. Endret 18. april 2006 av Slettet+78912364 Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Ringenes Herre er oppskrytte greier. Eneste jeg har å si 5939942[/snapback] Allikevel må de sees. Enhver kompisgjeng har snakket om disse filmene fra tid til annen. Uansett om de er dårlige eller bra. De må sees grunnet all omtalen. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) - The 40 Year Old Virgin 5939396[/snapback] HÆ? Så den sammen med noen kamerater og vi er alle like enige i hvor ekstremt den filmen faktisk suger. Skjønner ikke hvordan folk kan like noe sånt. Den prøver, men klarer ikke, å være morsom ved å spille på steriotypier. Virker som at hele filmen er en eneste lang brainstorming laget av mindre begavede folk, der ingen av ideene ble valgt vekk. Slutten på filmen toppet det hele. [On topic] Så nettopp "Bin-jip" eller "3-iron", som er den engelske tittelen. Utrolig bra indie film. Jeg har ikke sett mange kjærlighetsfilmer, og de få jeg har sett har jeg stort sett ikke likt. Men denne var virkelig bra. Perfekt teknisk og veldig bra skuespillerprestasjoner gjør denne til et absolutt must. Men man må være forberedt på en litt sær film. Det er nesten ikke dialog i den, men jeg støtter meg til Entertainment Weekly som skriver at "Kim Ki-Duk makes silence sing" [edit] Kan like gjerne smelle til med en liten liste. Gidder ikke skrive noe om filmene men. Drama: The Shawshank Redemption Good Will Hunting The Hurricane Walk the Line Crash The Butterfly Effect Trainspotting Indie/alternativt: Bin-jip The Station Agent Science Fiction: K-PAX Being John Malkovich Mafia/Kriminalitet: Goodfellas The Godfather (1 og 2 er best) Once Upon a Time in America L.A. Confidential Scarface Catch Me If You Can Action: Pulp Fiction The Matrix (1) Boondock Saints Snatch Kill Bill (1) Sin City Leon Thriller: Se7en The Usual Suspects The Shining Endret 19. april 2006 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
qu3st Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Not another teen movie Synes den var veldig morsom ^^ Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Gidder ikke lese hele tråden. Ingen som har sagt Memento ? Genialt film, anbefales. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Manos: the Hands of Fate (1966) The film's November 15, 1966 premiere at the Capri Theater in Warren's hometown of El Paso, Texas, is a tale unto itself. Heavily promoted, it was attended by numerous local dignitaries and media. Warren rented a limousine to deliver himself and his cast to the theater; the limo would drop off one group, then drive around the block and pick up another. Bernie Rosenblum in recollecting the event to the El Paso Times said, "We're into it about 20 minutes and we're about as low as we can get, then people started laughing," Everybody on the second floor started laughing. ... It was that funny because it was that bad." Humiliated, Warren and the rest of his cast made a hasty exit before the film had ended. The film ended to a mixture of laughter and applause. Denne filmen er rett og slett et must see. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 2.2/10 Du er syk Larsp, syk... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) 2.2/10 Du er syk Larsp, syk... 5947763[/snapback] Og hvis vi går litt nærmere i sømmene så ser vi dette: Tro meg, dette ER verdens dårligste "ordentlige" (seriøst ment, i motsetning til f.eks Anus Magillicutty) film! Endret 19. april 2006 av LarsP Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 2.2/10 Du er syk Larsp, syk... 5947763[/snapback] Kall han da ikke syk før du selv har sett filmen. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 (endret) 5939975[/snapback] 1. De er rett å slett kjedelige. Varer i 3-4 timer og klarer ikke å holde interessen min oppe så lenge 5940076[/snapback] Greit nok, uten at det er en spesielt god begrunnelse. 5940076[/snapback] 2. Ganske labre skuespillere. 5940076[/snapback] Uenig. De fleste som har peiling har jo gitt skuespillerne masse skryt. 5940076[/snapback] 3. Historien er gjort mange ganger før, føler jeg. Kanskje ikke likt, men hovedtemaet er det samme i mange filmer. 5940076[/snapback] Hovedtemaet? God mot ond? Går det an å kritisere en film for det? Blir som å kritisere alle filmer unntatt den første som kom i alle genrene. Selv om jeg er uenig i ganske mange av påstandene så er jeg også litt enig i at de er litt overvurderte. Kanskje ikke fullt så mye som deg men. [edit] Møkkaquote :\ Endret 21. april 2006 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå