JacEr Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 (endret) Ble ikke sagt for å kverulere, ble det oppfattet slik, så beklager jeg. Jeg står polistisk på samme plass som Michael Moore i mange saker, men er ikke enig i hans måte å fremstille ting på. Prøvde bare å framheve at "Bowling" er en ensidig vinkling, noe jeg regner som en uting uansett hvilken side man står på politisk. Endret 13. april 2006 av JacEr Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Noen som har peiling på noen bra action filmer hvor de er i ørknen ellerno? Tenker ikke på westernfilmer som the good bad and the ugly eller Once upon a time in the west eller for few more dollars ellerno, men kunne tenke meg noen med eastwood ja spilt inn i nyere tid ja. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Noen som har peiling på noen bra action filmer hvor de er i ørknen ellerno?Tenker ikke på westernfilmer som the good bad and the ugly eller Once upon a time in the west eller for few more dollars ellerno, men kunne tenke meg noen med eastwood ja spilt inn i nyere tid ja. 5918860[/snapback] ikke noe eastwood, men prøv å se bandidas, western-film med en vri. laget av nroske folk og Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Noen andre enn den da? Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 Har hørt Goodfellas skal være bra, noen som har sett den som vil utdype litt? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Har hørt Goodfellas skal være bra, noen som har sett den som vil utdype litt? 5919895[/snapback] Den er jo en stor klassiker. Mafia på sitt beste, og basert på en sann historie. Bare se den du. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Har hørt Goodfellas skal være bra, noen som har sett den som vil utdype litt? 5919895[/snapback] Den er jo en stor klassiker. Mafia på sitt beste, og basert på en sann historie. Bare se den du. 5920060[/snapback] QTF En veldig bra film... Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Nest beste mafiafilmen jeg har sett, etter Scarface Lenke til kommentar
Camron Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Hvis du liker mafiafilmer regner jeg med du har sett Gudfaren triologien Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Alle må se " Lange flatte ballær " det er en kjempe bra Film det er et must Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Addon: Fargo! Er så jævlig morro når Peter Stormare står og stapper han fyren i flissaga Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Av naturlige årsaker har jeg ikke lest gjennom alle sidene, mulig disse er nevnt allerede. Lord of the rings (Alle) Monty Python (Alle) + Flying Circus Gudfaren (Alle) The thing Den fordømte nordlendingen Norske byggeklosser Police story (Jackie Chan) Livets lyse side Braveheart Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Mine favoritter Braveheart Patrioten Ringenes Herre 1,2 og 3 Schindlers list Men of Honor Gladiatoren King Arthur Kingdom of heaven Signs Den 13 Kriger The day after tomorrow A knights tale Hidalgo The last samurai Saving private ryan Star wars 1-6 Pirates of the caribbean The village Independence day Ace ventura Gudfaren 1-3 kunne ramset opp i evigheter Lenke til kommentar
eNyx Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Her er mine favoritter The Godfather IMDB In the name of the father IMDB Crash IMDB Scarface IMDB The Hurricane IMDB De er de filmene jeg kan komme på sånn i farta, ellers er jeg veldig glad i komedier. Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 (endret) Sex is zero! haha fyy faen den e artig! :!: Synd at den var på kinesisk, så jeg skjønte ikke en dr.t ka de snakket om Men for et morsomt film! Endret 16. april 2006 av Leasch Lenke til kommentar
haarod Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 The Shawshank Redemption (Frihetens Regn) - Er en av de beste, kanskje den aller beste filmen jeg noensinne har sett (og det er en del). Den handler om en mann som blir uskyldig dømt til livstid. Filmen handler om han sitt liv og han sine venner sine liv i fengselet. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 (endret) Sex is zero! haha fyy faen den e artig! :!: Synd at den var på kinesisk, så jeg skjønte ikke en dr.t ka de snakket om Men for et morsomt film! 5933373[/snapback] En morsom film, men du skjønte ikke en eneste replikk gjennom hele filmen? Sært! Endret 17. april 2006 av HKoN- Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Sex is zero! haha fyy faen den e artig! :!: Synd at den var på kinesisk, så jeg skjønte ikke en dr.t ka de snakket om Men for et morsomt film! 5933373[/snapback] En morsom film, men du skjønte ikke en eneste replikk gjennom hele filmen? Sært! 5935438[/snapback] Se på den selv! Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Noen som har peiling på noen bra action filmer hvor de er i ørknen ellerno?Tenker ikke på westernfilmer som the good bad and the ugly eller Once upon a time in the west eller for few more dollars ellerno, men kunne tenke meg noen med eastwood ja spilt inn i nyere tid ja. 5918860[/snapback] Lenke til kommentar
eNyx Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Noen som har peiling på noen bra action filmer hvor de er i ørknen ellerno?Tenker ikke på westernfilmer som the good bad and the ugly eller Once upon a time in the west eller for few more dollars ellerno, men kunne tenke meg noen med eastwood ja spilt inn i nyere tid ja. 5918860[/snapback] 5937348[/snapback] Hidalgo er også en bra film fra ørknen --- IMDB Hidalgo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå