MetaBaron Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 High Plains Drifter fra 1973, med ingen andre enn Clintern i hovedrollen. En real sjefswestern. Men det må og sies at jeg er svak for vintage Westerns. Lenke til kommentar
Rino_ Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) - Legend Of The Fall (er nok bare jeg som liker'n) - Frailty - The Island - Star Wars ep3 Revenge Of The Sith - Star Wars ep6 Return Of The Jedi - Troy - The sixth sense - Matrix 1 - 12 monkeys Endret 27. februar 2006 av Rino_ Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 - The Island 5675862[/snapback] Jeg skjønner ikke hva folk ser i denne filmen!? Lenke til kommentar
Toset Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 - The Island 5675862[/snapback] Jeg skjønner ikke hva folk ser i denne filmen!? 5676079[/snapback] Mener å huske jeg så masse Puma reklamer der Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Mener å huske jeg så masse Puma reklamer der 5676545[/snapback] Er heller imponert om du ikke husker det. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Rart at ikke flere har nevnt terkel i knipe, jeg lo å lo så jeg fikk helt vondt. Absurd moro! Videre klarer jeg ikke la vær å kommentere det The Trooper skrev, THE DESCENT?! Du kødder? Jeg så den faktisk på kino, og filmen begynte bra, men etterhvert ble det så sinnsykt søppel. Må være den verste filmen jeg har sett på flere år. Synes bare det var morsomt at du likte den, og at vi er så forskjellige :!: Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg likte Wolf Creek ganske godt, veldig bra spilt. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg likte Wolf Creek ganske godt, veldig bra spilt. 5682573[/snapback] Wolf Creek er fantastisk. Liker oppbyggingen (kan kanskje være litt treig for noen), men i denne filmen gjorde den at den siste halvdelen ble enda jævligere. Og morderen i filmen er noe av det sykeste som noen gang er festet til film. Lenke til kommentar
MetaBaron Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Så en film her om dagen som jeg trygt kan anbefale : Joyeux Noël Krigsdrama om jula i skyttergravene under første verdenskrig. Var den del synging i den - noe jeg vanligvis ikke er noe fan av - men det funka fint i denne filmen. Absolutt severdig. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg mener alle bør se dramafilmene til Richard Linklater: - Before Sunrise - Before Sunset - Waking Life De åpner øynene på seeren og introduserer en helt ny måte å fortelle en historie på. Fantastiske filmer. *glede seg stort til A Scanner Darkly* Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Den grønne mil (The Green Mile) Favoritten min, begynte å grine da jeg så den første gang. Fantastisk film basert på romanen fra Stephen King. Road To Perdition og A Beautiful Mind er også veldig gode filmer man bør se Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Dette er ikke mine yndlings filmer men filmer jeg syns alle burde se: Ace Ventura 1&2 American Pie 3 Team Antonsen Vol.1 (vel ikke en film men 1 dvd) Stewie Griffin - The Untold Story Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Trainspotting Requiem For A Dream Cast Away The Terminal Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 the Butterfly Effect e den beste filmen æ har sett. Anbefales på d sterkeste. Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 -Gladiator -The Green Mile -The Matrix -The Lion King -Star Wars-serien(selv om 1&2 er skuff) More coming, i guess.. Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 (endret) SAW 2 OMG! For ett RÅ film! Slutten var skummelt og urettferdig!! =S Men først så må man se Saw 1 - da kan man oppfatte mer hva er det som foregår + så blir det mere spenning! Anbefaler alle se på disse filmene!! Endret 8. april 2006 av Leasch Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 The Shining Star Wars Episode 4-6 Cast Away Saving Private Ryan The Silence of The Lambs The Green Mile Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Må legge til noen: The Shining(Ondskapens Hotell) Silence of the Lambs Four Brothers. Om den siste så kan jeg si at jeg ikke hadde noe særlig forventninger, men den var jævlig bra etter min mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå