Ksungam Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 -Star Wars VI: Return of The Jedi (IMHO den beste SW-filmen, don't flame me) 5581100[/snapback] Enig Lenke til kommentar
Morgh Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 ikke akuratt filmer da, men Jonny bravo eier og Ed, Edd'n Eddy ^^ ja jeg er 18 år og er en stor fan av Cartoonnetwork blei så trist når det blei bytta ut med et forbanna fattig reiseprogg!!! Lenke til kommentar
tmbakken Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 en kjapp titt opp på dvdhylla og jeg kommer frem til flg: Gladiator Saving Private Ryan Schindlers List Forrest Gump Apocalypse Now The Godfather Trilogy Jason Bourne filmene Fight Club Pulp Fiction Kill Bill 1 & 2 The Lord of The Rings Trilogy 12 Monkeys The Shawshank Redemption Das Boot The Matrix Star Wars (alle) filmer jeg har sett nylig: Walk The Line Cinderella Man Man On Fire Serenity Lenke til kommentar
icer Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 The Butterfly Effect (foretrekker Directors Cut) *bare elsker denne filmen* Boondock Saints Saving Private Ryan Gladiator Fight Club Se7en Terkel I Knipe Beautiful Mind Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 American Pie. Catwoman. Space Balls. Doom. Starship Trooper. Lenke til kommentar
visionize Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Noen som har tips til filmer som handler om gisseldrama, ran eller andre "brekk"? 5579184[/snapback] Det som er pussig er at ingen har nevnt Heat til nå, en av mine top 20 filmer. Forøvrig, tillegg til de som er sagt, så MÅ Collateral, Nausicaa og Spirited Away sees. Har noen andre filmer som MÅ sees, men tar det på ett annet tidspunkt. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 American Pie.Catwoman. Space Balls. Doom. Starship Trooper. 5668460[/snapback] Doom er en av de mest kjedeligste filmene jeg har sett! sovna av på slutten av den mens jeg baka en pris Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 American Pie.Catwoman. Space Balls. Doom. Starship Trooper. 5668460[/snapback] Doom er en av de mest kjedeligste filmene jeg har sett! sovna av på slutten av den mens jeg baka en pris 5670892[/snapback] Baka en pris! :!: Da har jeg hørt det også. Uansett, Catwoman MÅ være dårligere enn Doom, selv om jeg ikke har sett den. Jeg er 87% sikker. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Uansett, Catwoman MÅ være dårligere enn Doom, selv om jeg ikke har sett den. Jeg er 87% sikker. 5671004[/snapback] Samme her. Catwoman er noe av det tåpeligste jeg har sett. Eneste som holdt meg foran skjermen var Halle Berry i lær. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 - Operasjon løvsprett - Norske byggeklosser - En del Olsenbanden filmer Lenke til kommentar
Toset Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Er ikke akkurat en film, men Band of Brothers er helt rå, anbefaler alle å se denne. Spesielt de av oss som har vært i militæret vil få endel assosiasjoner fra denne serien Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) American Pie.Catwoman. Space Balls. Doom. Starship Trooper. 5668460[/snapback] Doom er en av de mest kjedeligste filmene jeg har sett! sovna av på slutten av den mens jeg baka en pris 5670892[/snapback] Baka en pris! :!: Da har jeg hørt det også. Uansett, Catwoman MÅ være dårligere enn Doom, selv om jeg ikke har sett den. Jeg er 87% sikker. 5671004[/snapback] Hehehe.. Jau, men hver sin smak! Æ likte catwoman, den var litt overdrevet av dataeffekter men er litt spennende syns jeg. Og jeg så på den fordi der var Halle Berry.. The "Butterfly Effect" var en av de mest interessante filmer jeg har sett. Scary Movie - den er en av de beste komedi filmer. Og Final Destination og Final Destination 2! Endret 27. februar 2006 av Leasch Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Smala Sussie Kopps Snatch Men in Black I og II og mange flere... Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 ikke akuratt filmer da, men Jonny bravo eier og Ed, Edd'n Eddy ^^ja jeg er 18 år og er en stor fan av Cartoonnetwork blei så trist når det blei bytta ut med et forbanna fattig reiseprogg! 5612026[/snapback] Hvis du har canal digital parabol... så gå inn å reinstaller kanaler... har hatt samma problemet, med at kanaler har blitt bytta ut... men det har virket... sorry for offtopic... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Døden på Oslo S! 5673133[/snapback] En blir aldri lei av noen som Lena. En god del av norsk filmhistorie. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Proffen ser jo ut som ei jente! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 -Gudfaren 1,2 og 3 - LOTR Trilogien - Braveheart - Charlie and the chocolate factory - Matrix filmene - The Italian Job "Must see" serie: Band of Brothers De jeg kom på til nå.. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) The Boondock Saints (kuleste filmen laget) The Butterfly Effect (elsket den) The Matrix (dritkul) Kill Bil vol. 1 og 2 (Quenting kan sine saker) Cheech & Chong - Up In Smoke (en "klassiker") Endret 27. februar 2006 av O.J Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Proffen ser jo ut som ei jente! 5673599[/snapback] Oww jee! En halvfeit jente. Men elsker vi det? Tja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå