Dorian Gray Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Denne tråden kan istedet hete "Filmer du liker" 6082902[/snapback] Det er ikke det samme. 6085728[/snapback] En film jeg liker: Pingvinenes Marsj Must see-filmer: Scarface Jeg anbefaler egentlig alle å kjøpe boken "1001 filmer du må se før du dør", utrolig mange anbefalinger der. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Hva i all verden er så bra med Gjøkeredet? Et eneste stort gjesp fra ende til annen. Ingen appellering til meg. Jeg ser ingenting bra med den. Det hjalp heller ikke at jeg hadde store forventninger og hadde lest at filmen var skrytt opp i skyene før jeg så den. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Jeg anbefaler egentlig alle å kjøpe boken "1001 filmer du må se før du dør", utrolig mange anbefalinger der. 6085787[/snapback] Hva slags filmer finner man egentlig i denne boken? Er det alle slags forskjellige gode filmer, blandet med noen sære filmer som igjen er blandet med noen utrolig dårlige filmer? Virker som en artig bok, men har ikke sett den i buttiken. Ikke det at jeg henger på bibliotek eller bokhandlere så ofte men... Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 American Psycho I Jackie Brown Pulp Fiction Scarface Gudfaren (2 er best) Fight Club Lenke til kommentar
dvd-jan Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 The Man Who Would Be King I det hele tatt de fleste filmene med Michael Caine. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Jeg anbefaler egentlig alle å kjøpe boken "1001 filmer du må se før du dør", utrolig mange anbefalinger der. 6085787[/snapback] Hva slags filmer finner man egentlig i denne boken? Er det alle slags forskjellige gode filmer, blandet med noen sære filmer som igjen er blandet med noen utrolig dårlige filmer? Virker som en artig bok, men har ikke sett den i buttiken. Ikke det at jeg henger på bibliotek eller bokhandlere så ofte men... 6086699[/snapback] Utvalget er veldig variert, jeg vet ikke helt hvordan jeg skal definere utvalget. Det er nok en del sært, en del filmer jeg aldri har hørt om, men alle mine pre-95 yndlingsfilmer er med. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 1001 Filmer å se før man dør har vel mange slike filmer som var starten på noe nytt da, som var revolusjonerende. I tillegg til mange "vanlige filmer". Værtfall slik jeg har skjønt det (bare bladd litt i boken). Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Bare at den har Jack på forsiden sier sitt Ser at Gjøkeredet får litt kritikk her. En annen håpløs film er Fargo, som jeg så i går. Hvordan den har fått 8,2 på IMDb har jeg ingen anelse om... Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Fargo er en meget, meget, meget bra film. Skuespill prestasjonene og personligheten som ligger bak er enorme. Den er pakket med mange gode "quotes" og er underholdene fra begynnelse til slutt! Lenke til kommentar
ThePatriot Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Vi så pianisten i dag, den var egentlig ganske god.. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Syns Die Hard serien er så jævlig bra! Kanskje litt lite realistisk, men helvettes bra. Must: - Die Hard (1, 2 og 3) - I helvettes forgård Lenke til kommentar
O.J Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 En "Must see" film? The Boondock Saints Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Fargo er en meget, meget, meget bra film. Skuespill prestasjonene og personligheten som ligger bak er enorme. Den er pakket med mange gode "quotes" og er underholdene fra begynnelse til slutt! 6088404[/snapback] Steve Buscemi er konge skuespiller Lenke til kommentar
EDB Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 En film alle bør se er Good Will Hunting. Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Mine anbefalinger (rangert etter hvor godt jeg liker dem): Fight Club Forrest Gump American Beauty Spiderman 2 Spiderman X-Men X-Men 2 Matrix trilogien Basic Instinct Boondock Saints Wild Things L.A Confidential Memento Chaos Har enda flere som jeg kan ramse opp, men skal spare meg litt så posten min slipper å bli så veldig lang. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Must see filmer, The Rock, The Gladiator, Bad Boys I og II, Spiderman I og II samt X-Man filmene samt Batman Begins. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 En film alle bør se er Good Will Hunting. 6282308[/snapback] flotte dialoger i den filmen Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 utrolig mange bra filmer her, men en film som slår disse alle i min mening, er de nye filmen! Lucky Number Slevin! mer genial og gjennomtenkt film finner du ikke, når de i tilleg har en rekke med så å si alle de beste skuespillerne så gjlør ikke dette filmen dårligere for å si det sånn <3 Ser du ikke den her går du glipp av en helt sinnsykt bra film:) Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Lucky Number Slevin er absolutt er god film. Men, min favoritt forblir Pulp Fiction. Lenke til kommentar
DaChronix Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 hiver meg på vogna her jeg følgende syns JEG (skal prøve å holde meg til filmer som ikke er nevnt fra før her) er verd å få med seg (ikke rangert i noen ordning) Heat Collateral Crash (2004) Pitch Black så godt som alle de gamle Disney filmene opp til og med Lion King <3 I Kinda Spiser De Hund Ambulancen Wonderland Murders Who Framed Roger Rabbit The Fifth Element The Abyss Dark Blue -- syns det får holde for nå, er mange gode filmer som man så absolutt burde få meg seg før man går i graven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå