JonV Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Hei alle sammen. Noen som har erfaringer med Webshopen til komplett? den 11/9 bestilte jeg en MMC minne brikke på 128MB. men fremdeles den dag idag 16/9 står orderen som åpen, er dette vanlig hos komplett.no ? det sto jo også da jeg bestilte det at de hadde masse på lager. det har de jo også enda, 20-49 stykk på lager. Bruker de virkelig så LANG tid på å pakke ? [ Denne Melding var redigert av: win_xp på 2002-09-16 20:31 ] Lenke til kommentar
ponke Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Quote: Den 2002-09-16 20:16, skrev win_xp:Hei alle sammen.Noen som har erfaringer med Webshopen til komplett?den 9/11 bestilte jeg en MMC minne brikke på 128MB.men fremdeles den dag idag 16/9 står orderen som åpen, er dette vanlig hos komplett.no ? det sto jo også da jeg bestilte det at de hadde masse på lager.det har de jo også enda, 20-49 stykk på lager.[...] Tror du trygt kan avbestille om det har tatt snart et år å få levert den brikken... Om ikke, tja, ring de og spør. Er ikke verre... ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå