MrBjoern Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Tror jeg skrev riktig. hehe. Det som er saken er at jeg lurte på om noen kan anbefale et web design programm, (ikke front page) som er gratis og lett og bruke. ønsker ikke noe krangel om at det og det er best. Det jeg ønsker er en enkel anbefaling og litt om egne erfaringer med programmet. Vis noen har noen forslag tar jeg imot med takk Lenke til kommentar
mads Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Jeg vil anbefale Dreamweaver eller Adobe GoLive Begge disse programmene koster pengene, men jeg vil si at de er verdt penga for folk som trenger programmer til å lage websider.. Lette å bruke er de begge! Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Det er nok ikke helt riktig skrevet nei, er ord delings feil der (webdesignprogrammer). Dreamweaver har jeg og veldig mange andre gode erfaringer med. Forenkler arbeidet mye, og har mange fine funskjoner, både når du skal designe og kode (php f. eks). Endret 7. februar 2006 av anners Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Om du skal ha WYSIWYG, ville jeg valgt Adobe GoLive. Jeg har bedre erfaringer med det enn med Dreamweaver. Mer brukervennlig, etter min smak. Om du koder, vil jeg faktisk anbefale et eldgammelt program som heter Allaire HomeSite 4.5. Jeg sverger til dette, og har gjort det i alle år (nærmer meg 4-5 år tror jeg). Til CSS anbefaler jeg TopStyle Pro 2.51. Hjelper deg igang med CSSen. Kjekk for både nybegynnere og viderekomne. Chill out, Marley Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Ja nå har jeg ikke noen erfaringer med de programmene Marley nevner, men jeg tror ikke du finner et billigere program til koding enn Notebook/notepad. :!: Selvfølgelig, dette programmet hjelper deg ikke med kodingen, men hvis du vil lære deg HTML og CSS skikkelig, vil jeg annbefale deg w3schools og htmldog som er to yppelige sider hvor man lærer mye. Hvis du da i tillegg skriver sjøl i Notedbook tror jeg du vil lære fort. Det er ihvertfall slik jeg har lært meg det... Endret 8. februar 2006 av VgaR Lenke til kommentar
nree Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 FrontPage er etter min mening ikke noe webdesignprogram.. Bruker selv Adobe PhotoShop CS2 til og designe, og bruker FrontPage / DreamWeaver og Notepad2 til og kode siden med. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Og du har selvfølgelig betalt 5000,- for Adobe Photoshop CS2, og kasnkje det samme for Dreamwaver... Endret 8. februar 2006 av VgaR Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Og du har selvfølgelig betalt 5000,- for Adobe Photoshop CS2, og kasnkje det samme for Dreamwaver... 5571295[/snapback] Hvorvidt han har betalt for det har vel ingenting med saken å gjøre? Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Og du har selvfølgelig betalt 5000,- for Adobe Photoshop CS2, og kasnkje det samme for Dreamwaver... 5571295[/snapback] Hvorvidt han har betalt for det har vel ingenting med saken å gjøre? 5571454[/snapback] nei selvfølgelig ikke... Endret 8. februar 2006 av VgaR Lenke til kommentar
nree Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Jeg har fult lovlig lisens på Adobe Photoshop CS 2 ja.. DreamWeaver fant jeg bare ett sted Lenke til kommentar
gather Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Om du skal ha WYSIWYG, ville jeg valgt Adobe GoLive. Jeg har bedre erfaringer med det enn med Dreamweaver. Mer brukervennlig, etter min smak. Om du koder, vil jeg faktisk anbefale et eldgammelt program som heter Allaire HomeSite 4.5. Jeg sverger til dette, og har gjort det i alle år (nærmer meg 4-5 år tror jeg). Til CSS anbefaler jeg TopStyle Pro 2.51. Hjelper deg igang med CSSen. Kjekk for både nybegynnere og viderekomne. Chill out, Marley 5570286[/snapback] Allire homesite er et søtt program. Har desverre mistet min versjon, men nok om det. Hvis du skal ha et reint kodeprogram hører jeg folk snakker varmt om Notepad 2 og Notepad++ (gooogle) Selv har jeg den siste tiden sverget til PHPdesigner 2005 ( siste versjon er 2006) som du også finner på google. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå