Gå til innhold

IBM Thinkpad T30


Orjanp

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaring med overnevnte maskin. Har fått et tilbud på Universitetet i Tromsø der vi må betale 22395 kroner, + 950 for 256mb ram ekstra. Synes det høres ut som en god deal. Noen innspill?

 

Her er tilbudet.

IBM ThinkPad T30 (TCO92NO): Pentium 4 1.8GHz, 1400x1050 i skjermoppløsning, DVD, CD- brenner, integrert trådløst nett (WLAN) og bluetooth, 40GB harddisk, 256MB RAM, Windows XP Pro, UltraNav mus (touch pad+TrackPoint) og 3 års garanti.

Pris: kr 22395,- inkl. mva.

 

256MB ekstra orginal IBM RAM: kr 950,- inkl. mva.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HELDIGGRIS !!!!!

 

Har våte drømmer om den maskinen, og håper jeg får råd til den en dag.

 

Har en T23 nå, men det er av den typen med 13'3 skjerm :sad: pga økonomiske årsaker. Kjøpte den etter at den gikk ut av produksjon på ww.ad.no for 11000,- inkl mva. Nydelig maskin, men skjermen er litt liten så jeg har kjøpt en Sony monitor i tillegg.

 

Uansett...Kjøp T30 !!!

Lenke til kommentar

Jeg er blant de heldige som kan slå til på tilbudet....

Men dog, jeg syns den har lite minne på skjermkortet........

Men allikevel, jeg syns maskinen er bra, dessuten har jeg hatt en 760EL ganske lenge som fortsatt virker.

Hvis det er noen som har lyst å se hva vi i Tromsø vil få hendene våre i, i første uke i oktober (lang ventetid.......), så gå til:

 

http://www.td.org.uit.no

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Enig at det er litt lite grafikkminne, men har en stasjonær hjemme som jeg spiller på, så jeg klarer meg nok.

 

Har bestillt denne maskinen:

 

IBM ThinkPad T30 (TCO97NR): Pentium 4 2.0GHz, 1400x1050 i skjermoppløsning, DVD, CD- brenner, integrert trådløst nett (WLAN) og bluetooth, 60GB harddisk, 256MB RAM, Windows XP Pro Eng, UltraNav mus (touch pad+TrackPoint) og 3 års garanti.

Pris: kr 25595,- inkl. mva.

 

Får den i løpet av et par uker :sad: Alt for lenge....

Takk for hjelpen alle....

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...